Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@22:40:28 GMT

فارس؛ بالاترین سرانه نظامی را نسبت به بقیه استان‌ها دارد/ خدمات ارتش تنها به مباحث نظامی نیست

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۰۰۴۸/فارس_بالاترین_سرانه_نظامی_را_نسبت_به_بقیه_استان_ها_دارد_خدمات_ارتش_تنها_به_مباحث_نظامی_نیست

فارس؛ بالاترین سرانه نظامی را نسبت به بقیه استان‌ها دارد/ خدمات ارتش تنها به مباحث نظامی نیست

به گزارش ایكنا از فارس، امیر وجیه‌الله جمشیدی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد امروز، 2 خردادماه همراه با جمعی از فرماندهان ارتش در دیدار با آیت‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: سرانه نظامی در استان فارس نسبت به بقیه استان‌ها در سطح كشور بالاترین نرم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یگان‌های مختلف نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در استان فارس برشمرد و افزود: یگان‌های نیروی زمینی، نیروی هوایی و پدافند اینجا مستقر شده‌اند همچنین یك مركز آموزش علوم و فنون كه مأموریتش پرورش فرماندهان است، پشتیبانی منطقه 2 كه 5 استان را در سطح كشور را تحت پوشش دارد، تیپ 37 زرهی شیراز، تیپ 55 هوابرد از جمله یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس هستند.
جمشیدی با بیان اینكه پایگاه هوایی شهید دوران و پدافند استان فارس كه بحث پدافند هوایی جنوب كشور را تحت پوشش قرار دارد، تاكنون خدمات ارزنده‌ای ارائه داده است، گفت: تیپ 55 هوابرد و تیپ 37 زرهی دو تیپ بزرگ استان فارس هستند كه در دوران دفاع مقدس به خصوص در عملیات آزادسازی خرمشهر در قالب قرارگاه فتح، سخت‌كار را داشته و نقش بسزا و مهمی را ایفا كردند.
فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد تأكید كرد: وجود تمام این یگان‌ها افتخاری برای مردم فارس محسوب می‌شود كه توانسته‌اند در سطح نیروهای مسلح بدرخشند.
وی با یادآوری اینكه مأموریت ارتش تنها در بحث مباحث نظامی نیست، گفت: نیروهای ارتش در بحران‌های مختلف نیز حضور مؤثری دارند از جمله سقوط هواپیما در قله دنا كه همكاران ما در ارتش 12 شبانه‌روز به دنبال اجسا می‌گشتند.
جمشیدی اظهار كرد: هر اتفاقی كه در سطح استان بیفتد، نیروهای انسجام یافته و آموزش دیده ارتش آماده هستند تا بتوانند به بهترین شكل ممكن انجام وظیفه كنند.
وی با بیان اینكه در بحث زلزله كرمانشاه پایگاه هوایی با چندین پرواز در اندك زمان كمك‌های مردمی را به مناطق زلزله‌زده اعزام كرد، گفت:‌ بنابراین ارتش منهایی اینكه در جهت مأموریت خود جهت حفظ كشور انجام وظیفه می‌كند، هرگونه مأموریت‌هایی كه با ساختار آن همخوانی داشته باشد به بهترین شكل ممكن خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه می‌دهد.
انتهای پيام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۰۴۸/فارس_بالاترین_سرانه_نظامی_را_نسبت_به_بقیه_استان_ها_دارد_خدمات_ارتش_تنها_به_مباحث_نظامی_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: