Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@14:53:52 GMT

امیر سرتیپ دوم روز خوش اعلام کرد: تمامی اهداف از پیش تعیین شده رزمایش اقتدار هوایی ارتش محقق شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۲۰۰۴۹/امیر_سرتیپ_دوم_روز_خوش_اعلام_کرد_تمامی_اهداف_از_پیش_تعیین_شده_رزمایش_اقتدار_هوایی_ارتش_محقق_شد

امیر سرتیپ دوم روز خوش اعلام کرد: تمامی اهداف از پیش تعیین شده رزمایش اقتدار هوایی ارتش محقق شد

دفاع > ارتش - همشهری آنلاین:
سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نهاجا با موفقیت آمیز توصیف کردن عملکرد خلبانان و کارکنان فنی شرکت کننده در هفتمین رزمایش اقتدار هوایی حریم ولایت نیروی هوایی ارتش گفت: به تمامی اهداف از پیش تعیین شده این رزمایش رسیدیم.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش ضمن اعلام پایان مرحله عملیاتی این رزمایش در جمع خبرنگاران افزود: پایان کامل رزمایش زمانی خواهد بود که همه جنگنده بمب افکن ها و هواپیماهای ترابری و سوخت رسان به پایگاه های اصلی خود برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستاوردهای این رزمایش گفت: آموزش های داده شده به خلبانان که توسط اساتید پیشکسوت نهاجا در سال های گذشته انجام شده بسیار مثبت ارزیابی شد و این ارزیابی در خصوص کارکنان آمادی و نگهداری وتعمیر هواپیما هم همین منوال بود.

سخنگوی هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت هوایی نیروی هوایی ارتش‌ افزود: ما در این رزمایش با موفقیت موشک ها، بمب ها و تسلیحات کاملا بومی و بهینه شده را تست عملیاتی کردیم.

امیر سرتیپ دوم خلبان روز خوش در ادامه با ابراز رضایت از نتایج حاصل شده از پدافند غیر عامل در نبردهای همطراز و ناهمطراز اظهار داشت: اجرای موفق طرح های جنگ نوین در تک های شیمیایی که بعضا در نبردهای غیر متعارف استفاده می شود از دیگر دستاوردهای این رزمایش بود.

وی ارتقا توان عملیاتی نیروی هوایی ارتش را به عنوان نیروی مستقل در جنگ های نا متقارن را از دیگر دستاورد این رزمایش عنوان کرد و ادامه داد: در این رزمایش از انواع پهپاد وهواپیماهای بدون سرنشین به منظور بمباران، ورود در صحنه عملیات و تهیه نقشه و عکس های هوایی به منظور پشتیبانی از نیروهای سطحی استفاده شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان روز خوش، سوخت گیری هوایی در ارتفاع پست به منظور بمباران برد بلند و نفوذ در عمق دشمن را از دیگر دستاوردهای رزمایش عنوان کرد.

در همین زمینه: حضور عقیدتی سیاسی باعث رشد مسائل اعتقادی و فرهنگی نهاجا شده است فرمانده نیروی هوایی عمان با فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار کرد حضور پرقدرت جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش در رزمایش ارتش و سپاه بازآماد هواپیمای ایلوشین در شیراز

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۰۴۹/امیر_سرتیپ_دوم_روز_خوش_اعلام_کرد_تمامی_اهداف_از_پیش_تعیین_شده_رزمایش_اقتدار_هوایی_ارتش_محقق_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: