Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:15:26 GMT

یک دوره مسابقات اسب‌دوانی در رزن برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۲۰۱۴۱/یک_دوره_مسابقات_اسب_دوانی_در_رزن_برگزار_شد

یک دوره مسابقات اسب‌دوانی در رزن برگزار شد

همدان-رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان گفت: یک دوره مسابقه اسب‌دوانی ویژه اسب‌های نژاد عرب در شهرستان رزن برگزار شد.

وحید برقعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات اسب‌دوانی در رزن اظهار داشت: یک دوره مسابقه اسب‌دوانی با استقبال بیش از ۲ هزار نفر از علاقه‌مندان به این ورزش و مسئولان استانی در شهرستان رزن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات با شرکت ۴۰ سر اسب به همراه سوارکاران و باهدف ایجاد شورونشاط بین مردم در روستای کرفس رزن در ۴ کورس برگزار شد.

رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان با اشاره به نتایج این مسابقات بیان کرد: در پایان اسب طوفان با سوارکاری موسی نوری، اسب غبار با سوارکاری مجتبی کمالیان و اسب عرب با سوارکاری سید محمد حسینی مقام اول را کسب کردند.

برقعی عنوان کرد: همچنین اسب کارلوس با سوارکاری اسدالله رضایی مقام دوم و اسب پوریا با سوارکاری سعید شیرینی مقام سوم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به پتانسیل سوارکاران همدانی گفت: طی ۲۲ سال گذشته سابقه نداشته که سوارکاران همدانی به مسابقه‌ای بروند و دست‌خالی از این مسابقات برگردند و صاحب‌مقامی نشوند.

رئیس هیئت سوارکاری استان‌همدان عنوان کرد: در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری زیادی برای این ورزش در همدان صورت گرفته و بخش خصوصی از هیچ تلاشی برای توسعه این ورزش فروگذار نبوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۱۴۱/یک_دوره_مسابقات_اسب_دوانی_در_رزن_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: