Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:40:09 GMT

ناگفته‌های ماجرای دستگیری سلطان اینترنتی سکه در فرودگاه + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۰۴۱۲/ناگفته_های_ماجرای_دستگیری_سلطان_اینترنتی_سکه_در_فرودگاه_فیلم

ناگفته‌های ماجرای دستگیری سلطان اینترنتی سکه در فرودگاه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس فتا امروز در یک نشست درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

جزئیات دستگیری متهم سکه ثامن، اجرا شدن طرحی برای جلوگیری از کلاهبرداری از طریق عابربانک‌ها، هشدار به خانم‌ها برای انتشار عکس‌های خصوصی در فضای مجازی در این نشست مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: اولین فیلم از مدیرعامل سکه ثامن پس از دستگیری و بازگشت به کشور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

نشست خبری رئیس پلیس فتا + فیلم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۴۱۲/ناگفته_های_ماجرای_دستگیری_سلطان_اینترنتی_سکه_در_فرودگاه_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: