Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@20:32:46 GMT

آیت الله جنتی محبوب شد!/عکس هوایی از احمدی نژاد / قالیباف چه کسی را خائن دانست؟/ محبوبیت نامزدها در یک نظرسنجی/ انتخابات 92 در چنین روزی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۲۱۸۹۲/آیت_الله_جنتی_محبوب_شد_عکس_هوایی_از_احمدی_نژاد_قالیباف_چه_کسی_را_خائن_دانست_محبوبیت_نامزدها_در_یک_نظرسنجی_انتخابات_۹۲_در_چنین_روزی

عکس هوایی از احمدی نژاد
روز گذشته احمدتوکلی در نامه ای سرگشاده خطاب به اعضای محترم شورای نگهبان دلایل اصلی ردصلاحیت احمدی نژاد در انتخابات را بصورت مشروح توضیح داد.
در انتها نیز خطاب به شورای نگهبان نوشت: شما در خیر و شر ناشی از سیاست ها، عملکردها و موضعگیری های داوطلبی که نامزدی وی را تأئید می کنید، شریک هستید و این مسئولیت نه تنها در دنیا، بلکه در آخرت می‌تواند اسباب عزت یا خدای ناخواسته سبب خواری گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی نژاد اگر تایید یا رد صلاحیت شود، این نامه برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد و هرکس بخواهد احمدی نژاد و آن سالها را مرور کند می تواند به این نامه که شبیه یک عکس هوایی آن سالهای سخت است مراجعه کند.

قالیباف چه کسی را خائن دانست؟
مدتی پیش باقرقالیباف در جمع تعدادی از فعالان حوزه مجازی گفت: برای تغییر این دولت هرکس هرکاری از دستش برمیاد باید انجام دهد. و البته هرکس در این مسیر با هر انگیزه و هدفی، خودی ها را تخریب سازد خیانت کرده است.
این جمله قالیباف خطاب به هوادارانش مورد استقبال رسانه ها و اهل سیاست قرار گرفت. ماجرا این است که اگر تخریب نامزدهای اصولگرا توسط حامیان و هواداران کلید بخورد بدون شک سرنوشت این انتخابات شکست قطعی است.
اما متاسفانه مدتی است برخی بداخلاقی ها در میان هواداران این دو نامزد جبهه انقلاب آغاز شده است که باید از همین امروز نسبت به اصلاح آن اهتمام ویژه داشت.
این رقابت متفاوت از گذشته است. باید این سطح از بلوغ در میان هواداران و طرفداران ایجاد شود که اثبات نامزد مورد علاقه شان با تحقیر و تضعیف دیگر نامزدهای اصولگرا میسر نیست.
انتظاری که از ستاد انتخابات نامزدها می رود تذکر دادن به سرشبکه های تخریب و تضعیف نامزد رقیب است. چه ستاد آقای رئیسی و چه قالیباف.

آیت الله جنتی محبوب شد!
اصلاح طلبان که تا دیروز نسبت به عملکرد شورای نگهبان و نظارت استصوابی اعتراض داشتند با آمدن احمدی نژاد به صحنه، همه امیدشان، آیت الله جنتی شده است. همه نگاه ها به تصمیم شورای نگهبان است. این روزها اصلاح طلبان بیش از گذشته مدافع نظارت استصوابی شدند. دفاع از نظارت استصوابی را تا آنجا پیش بردند که حتا به احمدی نژاد نیز اکتفا نمی کنند و فضای سازی گسترده ای برای ردصلاحیت دیگر نامزدها از جمله علی زاکانی فراهم کردند.

نتایج نظرسنجی موسسه ایران پل از محبوبیت نامزدها
پایگاه نظرسنجی «ایران‌پال» در تازه ترین نظرسنجی پیش از انتخابات خود، اقدام به برگزاری بخش اول نظرسنجی‌هایش از یک‌هزار و ۵ نفر از شهروندان داخل ایران از طریق تماس تلفنی کرد. این نظرسنجی بین ۱۱ تا ۱۴ آوریل و با ضریب خطای ۳.۰۹ درصد صورت گرفت.
نتایج برخی از سوالها چنین است:
آیا وضعیت اقتصادی کشورمان بهتر شده، بدتر شده، و یا تغییری نکرده است؟
۱. بهتر شده است (۳۱ درصد)
۲. بدتر شده است ( ۵۲ درصد)
۳. تغییری نکرده است (۱۱ درصد
۴. نظری ندارم (۶ درصد)
آقای روحانی تا چه حد در حل مشکلات اقتصادی کشور موفق عمل کرده است؟
۱. خیلی موفق بوده است (۵ درصد)
۲. تا حدی موفق بوده است (۳۷ درصد)
۳. تا حدی موفق نبوده است (۲۹ درصد)
۴. موفق نبوده است (۲۶ درصد)
۵. نظری ندارم (۳ درصد)
آیا فکر می‌کنید که وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم عادی در پی توافق هسته‌ای بهتر شده یا بدتر شده است؟
۱. بهتر شده - خیلی (۷ درصد)
۲. بهتر شده - تا حدودی (۱۳ درصد)
۳. بهتر شده - یک کمی (۵ درصد)
۴. اصلا بهتر نشده است (۷۲ درصد)
۵. نظری ندارم (۳ درصد)

نظرتان در مورد محبوبیت اسامی زیر چیست؟
روحانی:
خیلی محبوب ۲۳ درصد
تا حدودی محبوب ۳۹ درصد
شخصا خیلی نمی‌شناسم ۳ درصد
تا حدودی منفور ۱۶ درصد
خیلی منفور ۱۹ درصد

قالیباف
خیلی محبوب 19 درصد
تاحدودی محبوب ۴۸ درصد
شخصا خیلی نمی شناسم ۸ درصد
تاحدودی منفور ۱۳ درصد
خیلی منفور ۱۲ درصد

ریئسی
خیلی محبوب 9 درصد
تاحدودی محبوب 23 درصد
شخصا خیلی نمی شناسم 46 درصد
تاحدودی منفور 12 درصد
خیلی منفور 10درصد

بقایی
خیلی محبوب 4 درصد
تاحدودی محبوب 12 درصد
شخصا خیلی نمی شناسم 56 درصد
تاحدودی منفور 10 درصد
خیلی منفور 18 درصد

جهانگیری
خیلی محبوب 3 درصد
تاحدودی محبوب 26 درصد
شخصا خیلی نمی شناسم 48 درصد
تاحدودی منفور 15 درصد
خیلی منفور 8 درصد


انتخابات 92 در چنین روزی
از امروز در این بخش صبحانه اخبار انتخاباتی سال 92 را در چنین روزی با هم مرور می کنیم. این بررسی تاریخی از جهت تکرار حوادث و شناخت وقایع و تحلیل های سیاسی برای این روزها مفید و موثر است.
امروز 29 فروردین ماه 1396 است و تا روز انتخابات یک ماه زمان باقی است.

اخبار مهم انتخاباتی یک ماه قبل از انتخابات 92 بدین شرح است؛
*مشائی که احتمال می داد رد صلاحیت شود تهدید کرد که ناگفته را بیان می کنم. دیگر اینکه احمدی نژاد طلای 24 عیار است.
*حسن روحانی گفت که بین من و هاشمی یکی به نفع دیگری کنار می رود
*جبهه پایداری هم در این روز بیانیه داد که هنوز تغییری در تصمیم این جبهه ایجاد نشده است و حاضر نیست به وحدت اصولگراها بپیوندد.
* اما حدادعادل گفت که جلیلی اگر رایش بالا رود می تواند به عنوان یک گزینه در کنار ائتلاف سه گانه قرار بگیرد. حداد همچنان گفت ملاک اصلی برای کناره گیری در ائتلاف نظر جامعتین و نظرسنجی است.
*در این روز خبر انتظار سه ساعته احمدی نژاد برای ورود هاشمی به ستاد انتخابات منتشر شد. ظاهرا احمدی نژاد و مشائی سه ساعت در دفتر وزیر کشور صبر می کنند تا وقتی هاشمی وارد می شود آنها هم راه بیافتند.
*در این روز خلیلیان کناره گیری کرد و جهانگیری هم گفت به نفع هاشمی کنار می روم و مردوخی (روزنامه نگار) هم اعلام کرد که به نفع ولایتی کناره گیری می کنم.
* 100نماینده مجلس در این روز به شورای نگهبان نامه ای نوشتند و نسبت به تایید صلاحیت هاشمی و مشائی هشدار دادند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۸۹۲/آیت_الله_جنتی_محبوب_شد_عکس_هوایی_از_احمدی_نژاد_قالیباف_چه_کسی_را_خائن_دانست_محبوبیت_نامزدها_در_یک_نظرسنجی_انتخابات_۹۲_در_چنین_روزی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: