Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@14:20:20 GMT

تشییع و خاکسپاری جوان اهدا کننده عضو در روستای ایلوار پنجدانگه+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۲۱۹۵۹/تشییع_و_خاکسپاری_جوان_اهدا_کننده_عضو_در_روستای_ایلوار_پنجدانگه_عکس

تشییع و خاکسپاری جوان اهدا کننده عضو در روستای ایلوار پنجدانگه+عکس

مراسم تشییع و خاکسپاری جوان اهدا کننده عضو باحضور اقشار مختلف مردم در روستای ایلوار پنجدانگه شهرستان کردکوی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ مراسم تشییع و خاکسپاری جوان اهدا کننده عضو باحضور اقشار مختلف مردم در روستای ایلوار پنجدانگه شهرستان کردکوی برگزار شد.

گفتنی است؛ متأسفانه چندی پیش یکی از جوانان روستای ایلوار پنجدانگه شهرستان کردکوی استان گلستان در حادثه ای دچار ضایعه مغزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته برخی دوستان، حادثه زمانی رخ داد که این جوان اهل روستای ایلوار پنجدانگه از روستای ایلوار یه سمت شهرستان کردکوی درحال حرکت بود که متأسفانه دچار سانحه تصادف می شوند.

وی با توجه شدت وقوع حادثه دچار ضایعه مغزی می شود.

نیروهای امدادی بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و فرد حادثه دیده را به بیمارستان انتقال می دهند.

حسین شهری نژاد جوان 27 ساله ایلواری بلافاصله بنا به تشخیص پزشکان معالج تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.

پس از گذشت حدود سه روز از بستری شدن در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران با تشخیص پزشکان معالج و موافقت بجا و شایسته و پسندیده خانواده محترم و گرامی اعضای بدن این جوان اهدا شده و جان چند بیمار را نجات داد و زندگی دوباره ای به بیماران بخشید.

گفته می شود حسین شهری نژاد یک دختر خردسال 7 ساله نیز دارد که این روزها داغدار پدر می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۱۹۵۹/تشییع_و_خاکسپاری_جوان_اهدا_کننده_عضو_در_روستای_ایلوار_پنجدانگه_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: