Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:32:25 GMT

ایلام| کودکان کار و خیابانی ایلام ۱۰۰ درصد تحت فرایند حمایتی قرار دارند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۲۰۰۱/ایلام_کودکان_کار_و_خیابانی_ایلام_۱۰۰_درصد_تحت_فرایند_حمایتی_قرار_دارند

ایلام| کودکان کار و خیابانی ایلام ۱۰۰ درصد تحت فرایند حمایتی قرار دارند

مدیرکل بهزستی استان ایلام گفت: کودکان کار و خیابانی ایلام ۱۰۰ درصد تحت فرایند حمایتی قرار دارند. ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، زهرا همتی امروز در نشست رسانه‌ای از شناسایی 57 نفر کوکان کار خبر داد و اظهار داشت: این 57 نفر که 4 نفر دختر و مابقی پسر هستند توسط اورژانس اجتماعی ایلام شناسایی و اقدامات لازم برای ساماندهی آنان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزستی استان ایلام وجود کودکان کار و خیابانی در استان ایلام را زائیده آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: بررسی کودکان کار و علل حادث آن نیازمند تحقق و علل مختلف این آسیب اجتماعی است و یک علت نمی تواند منشاء آن باشد.

وی اولویت های استان ایلام زا در برنامه بررسی آسیب‌های اجتماعی طلاق، اعتیاد، حاشیه‌نشینی و خودکشی دانست و از ایلام به عنوان استان پاک در بعد آسیب اجتماعی نام برد.

وی کودکان کار ایلام را شناسایی شده عنوان و گفت: صد درصد کودکان کار ایلام تحت پوشش اقدامات حمایتی بهزستی قرار دارند.

همتی در ادامه  بیان کرد: کنترل آسیب‌ها در برهه کنونی که آمار پایینی را شاهد هستیم تحت مدیریت و بررسی دقیق کارشناسان و مراکز مشاوره ای است و با اعمال مدیریت بر آسیب های اجتماعی از افزایش در استان ایلام جلو گیری می کنیم.

مدیرکل بهزستی ایلام اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم با مساعدت استاندار عزیز ایلام که به مسائل اجتماعی بسیار حساس هستند بتوانیم جلوی روند افزایشی آسیب‌های اجتماعی را گرفته و این استان را همچنان پاک نگه داریم.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۰۰۱/ایلام_کودکان_کار_و_خیابانی_ایلام_۱۰۰_درصد_تحت_فرایند_حمایتی_قرار_دارند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: