Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@16:49:42 GMT

احیاء ۲۰۰ هکتار از مراتع و جنگل‌های شهرستان باشت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۲۰۶۶/احیاء_۲۰۰_هکتار_از_مراتع_و_جنگل_های_شهرستان_باشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،فرماندار شهرستان باشت گفت:به منظور احیاء این میزان مراتع بیش از ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شد. مسعود حسینی افزود:تلاش می‌شود عرصه‌های منابع طبیعی این شهرستان با کشت بلوط و بادام احیاء شود.  رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان باشت هم از خسارت وارد کردن برخی بیماری‌ها به جنگل‌های منطقه شلال دان این شهرستان خبرداد و گفت:برای جایگزینی درخت‌های خشک شده در این منطقه گیاهان دارویی در ۳۵۰ هکتار آن  کشت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سامان گرجی افزود:آفت پروانه و سوسک چوب خوار، کم بارشی وکاهش سطح آب‌های زیرزمینی موجب خشک شدن تعداد زیادی از درختان بلوط در این شهرستان شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۰۶۶/احیاء_۲۰۰_هکتار_از_مراتع_و_جنگل_های_شهرستان_باشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: