Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@04:41:31 GMT

نامه قوه قضائیه به ظریف برای ارائه اسناد پولشویی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۲۰۸۶/نامه_قوه_قضائیه_به_ظریف_برای_ارائه_اسناد_پولشویی

نامه قوه قضائیه به ظریف برای ارائه اسناد پولشویی

سخنگوی وزارت امور خارجه، ارسال نامه از سوی قوه قضائیه خطاب به وزیر امور خارجه برای ارائه اسناد خود درباره پولشویی در کشور را تأیید کرد.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه، اعلام کرد: امروز (30 آبان‌ماه) نامه‌ای از سوی محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور خطاب به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ارسال شده که این نامه به دست وزیر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فارس پیش از این در خبری اعلام کرده بود که قوه قضائیه، نامه‌ای به محمدجواد ظریف نوشته و از وی خواسته است در مهلتی 10 روزه مستندات خود درباره پولشویی در کشور را ارائه کند.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۰۸۶/نامه_قوه_قضائیه_به_ظریف_برای_ارائه_اسناد_پولشویی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: