Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:35:24 GMT

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی  مدل سازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب دانشگاه بیرجند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۲۰۹۱/برگزاری_اولین_نمایشگاه_تخصصی_مدل_سازی_و_فناوری_های_جدید_در_مدیریت_آب_دانشگاه_بیرجند

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی  مدل سازی و فناوری‌های جدید در مدیریت آب دانشگاه بیرجند

اکبری  رئیس اداره کل حفاظت محیط زیست استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت:  این همایش با هدف ایجاد حساسیت در راستای کمبود منابع آب بین مردم، بکارگیری روش های نوین کاهش مصرف آب و مدیریت صحیح در استفاده از منابع آب  برگزار شد.

وی افزود: پدافند غیرعامل در آب، سامانه تحت وب و اطلاعات مکانی (GIS) در مهندسی آب، هیدروانفورماتیک و محاسبات نرم در مهندسی آب و فناوری های نوین در پایش کیفی آب از محورهای همایش مذکور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری ادامه داد: در حاشیه این همایش ، نمایشگاهی با هدف معرفی تجهیزات و آشنایی با تکنولوژی‌های جدید در صنعت آب، بالا بردن سطح توان و دانش علمی استان و برقراری ارتباط موثر میان صاحب نظران حوزه آب و متخصصین و مجریان برگزار شد.

رئیس اداره کل حفاظت محیط زیست استان اظهارکرد:  اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی به عنوان یکی از شرکت کنندگان دراین نمایشگاه تخصصی با معرفی تجهیزات آزمایشگاهی خود در زمینه سنجش پارامترهای کیفی آب حضور فعال داشت .

انتهای پیام/ ط آ

حضور اداره کل محیط زیست در نمایشگاه تخصصی   فناوری‌های جدید در مدیریت آب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۰۹۱/برگزاری_اولین_نمایشگاه_تخصصی_مدل_سازی_و_فناوری_های_جدید_در_مدیریت_آب_دانشگاه_بیرجند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: