Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@12:28:03 GMT

دانلود مجموعه تصاوير لايه باز تجاري اتومبيل - دي وي دي 3 و 4

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۲۲۱۰۳/دانلود_مجموعه_تصاویر_لایه_باز_تجاری_اتومبیل_دی_وی_دی_۳_و_۴

خبرگزاري آريا - تصاوير لايه باز يکي از مهمترين ابزار طراحي براي طراحان در تمامي زمينه ها مي باشد چرا که مي توانند متناسب با خواسته و سليقه خود طرحي زيبا و با کيفيت را در کمترين زمان آماده کنند.


اين مجموعه شامل تصاوير لايه باز با موضوع اتومبيل مي باشد، در اين قسمت شاهد دي وي دي 3 و 4 اين مجموعه با مضمون تجاري مي باشيد که قابل استفاده طراحان برندهاي تجاري و تبليغاتي براي ايده گرفتن و همچنين استفاده از قالب ها مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاوير لايه باز اين مجموعه با فرمت PSD بر روي سايت براي دانلود قرار گرفته است.


مشخصات فرمت فايل: PSD
حجم فايل: 4744 مگابايت
تاريخ انتشار: 16:10 - 96/2/3
منبع: پي سي دانلود
امتياز:



لينک هاي دانلود راهنماي دانلود دي وي دي شماره 3: 2381 مگابايت
دانلود بخش اول
دانلود بخش دوم
دانلود بخش سوم


دي وي دي شماره 4: 2363 مگابايت
دانلود بخش اول
دانلود بخش دوم
دانلود بخش سوم

راهنماي دانلود اگر نرم افزار مديريت دانلود نداريد، قبل از دانلود هرگونه فايلي، يک نرم افزار مديريت دانلود مانند IDM و يا FlashGet نصب کنيد.براي دانلود، به روي عبارت "دانلود" کليک کنيد و منتظر بمانيد تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخيره شدن فايل را انتخاب کنيد و منتظر بمانيد تا دانلود تمام شود.در صورت بروز مشکل در دانلود فايل ها تنها کافي است در آخر لينک دانلود فايل يک علامت سوال ? قرار دهيد تا فايل به راحتي دانلود شود.فايل هاي قرار داده شده براي دانلود به منظور کاهش حجم و دريافت سريعتر فشرده شده اند، براي خارج سازي فايل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و يا مشابه آن استفاده کنيد.چنانچه در مقابل لينک دانلود عبارت بخش اول، دوم و ... مشاهده کرديد تمام بخش ها مي بايستي حتماً دانلود شود تا فايل قابل استفاده باشد.کلمه رمز جهت بازگشايي فايل فشرده عبارت www.p30download.com مي باشد. تمامي حروف را مي بايستي به صورت کوچک تايپ کنيد و در هنگام تايپ به وضعيت EN/FA کيبورد خود توجه داشته باشيد همچنين بهتر است کلمه رمز را تايپ کنيد و از Copy-Paste آن بپرهيزيد.چنانچه در هنگام خارج سازي فايل از حالت فشرده با پيغام CRC مواجه شديد، در صورتي که کلمه رمز را درست وارد کرده باشيد. فايل به صورت خراب دانلود شده است و مي بايستي مجدداً آن را دانلود کنيد.فيلم راهنماي دانلود و رفع عيب فايل هاي دانلود شده را در اين صفحه ببينيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۱۰۳/دانلود_مجموعه_تصاویر_لایه_باز_تجاری_اتومبیل_دی_وی_دی_۳_و_۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: