Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@12:54:10 GMT

قدردانی استاندار تهران از اقدامات بانک کشاورزی در اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۲۲۱۸/قدردانی_استاندار_تهران_از_اقدامات_بانک_کشاورزی_در_اجرای_طرح_توسعه_اشتغال_پایدار_در_مناطق_روستایی_و_عشایری_استان_تهران

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي در استان تهران، براساس ارزیابی معاونت اقتصادی استانداری درباره عملکرد بانک های استان درسال جاری، عملکرد مدیریت شعب بانک کشاورزی استان تهران در   طرح ایجاد و توسعه اشتغال پایدار درمناطق روستایی و عشایری ازمحل صندوق توسعه ملی دراستان درسال 1397 قابل تقدیر ارزیابی شد و از عملکرد مدیریت شعب بانک کشاورزی استان تهران با اهدای لوح قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید، استاندار تهران با اهدای لوحی جداگانه از عملکرد مدیر شعب بانک کشاورزی استان در پیشبرد اهداف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز قدردانی کرد و از جهانپور معماریان مدیر شعب بانک کشاورزی استان در محل استانداری با اهدای لوح قدردانی شد. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۲۲۱۸/قدردانی_استاندار_تهران_از_اقدامات_بانک_کشاورزی_در_اجرای_طرح_توسعه_اشتغال_پایدار_در_مناطق_روستایی_و_عشایری_استان_تهران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: