Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@00:04:59 GMT

تیم بوکس کرمانشاه عازم مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۲۳۳۵۸/تیم_بوکس_کرمانشاه_عازم_مسابقات_قهرمانی_بزرگسالان_کشور_شد

تیم بوکس کرمانشاه عازم مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور شد

حسین فشی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: تیم منتخب کرمانشاه با 6 ورزشکار در پنج وزن صبح امروز به شهر سنندج محل برگزاری مسابقات اعزام شد.
وی افزود: مصیب تیموری در وزن 56 کیلوگرم، کامیاب مرادی در وزن 64 کیلو، بیژن کسایی پور در وزن 69 کیلو، عباس افشارنیا در وزن 75 کیلو، رضا دارابی در وزن 81 کیلو و پوریا امیری و سالارغلامی در وزن 91 کیلوگرم نفرات منتخب تیم کرمانشاه را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: هدایت تیم منتخب بوکس بزرگسالان استان در رقابت های قهرمانی کشور برعهده رامین حدادیان از مربیان خوب کرمانشاهی قرار دارد.
رئیس هیات بوکس کرمانشاه گفت: رقابت های قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور از پنجم تا نهم آبان در استان کردستان و با حضور نزدیک به 60 ورزشکار از استان های مختلف برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: تیم کرمانشاه با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا خواهد کرد که امید می رود بتوانند دست پر مسابقات را ترک کنند.
فشی در پایان گفت: این مسابقات از آنجایی که حکم انتخابی تیم ملی را نیز دارد از حساسیت زیادی برخوردار خواهد بود و مطمئنا نفرات شرکت کننده با آمادگی کامل در این رقابت ها حاضر خواهند شد.
در استان کرمانشاه حدود یک هزار ورزشکار، 25 مربی و 20 داور زیر نظر هیات بوکس استان کرمانشاه فعالیت می کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۳۵۸/تیم_بوکس_کرمانشاه_عازم_مسابقات_قهرمانی_بزرگسالان_کشور_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: