Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:20:10 GMT

نخبه های فوتبال غرب کشور به تورنمنت استعدادیابی اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۳۴۰۹/نخبه_های_فوتبال_غرب_کشور_به_تورنمنت_استعدادیابی_اعزام_شدند

نخبه های فوتبال غرب کشور به تورنمنت استعدادیابی اعزام شدند

بابک صمدیان روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم منتخب منطقه پنج کشور شامل 15 بازیکن مستعد از استان های کردستان، همدان، ایلام، کرمانشاه و لرستان در چند مرحله اردوی تدارکاتی شناسایی شدند که در مجموع آینده درخشانی خواهند داشت.
وی اضافه کرد: مرکزیت استعدادهای فوتبال غرب کشور برعهده همدان است و برهمین اساس طبق برنامه ریزی صورت گرفته، با برگزاری اردوهای متعدد در شهرهای مختلف غرب کشور، در نهایت 15 بازیکن نخبه را انتخاب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صمدیان بیان کرد: مرحله دوم تورنمنت استعدادیابی زیر 14 سال پسران در مناطق 9گانه به میزبانی استان خراسان رضوی و از روز دوشنبه 22 مرداد ماه جاری برگزار می شود.
وی افزود: در این تورنمنت نمایندگان استانهای تهران، خوزستان، فارس، مازندران، همدان، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و کرمان حضور دارند.
وی یادآور شد: در انتخاب نفرات اعزامی آیتم های مختلفی را در نظر گرفتیم و در نهایت بازیکنانی را انتخاب کردیم که در مراحل اردویی از توان فنی و بدنی مطلوب برخوردار بودند.
سرمربی تیم استعدادیابی منطقه پنج کشور خاطرنشان کرد: هدف ما حفظ و پرورش استعدادهای نخبه فوتبال غرب کشور برای پشتوانه سازی تیم های ملی است.
وی با تمجید از این طرح فدراسیون فوتبال گفت: این طرح باعث رشد همسان در رده پایه فوتبال نقاط مختلف کشور می شود و کادر فنی تیم ملی به راحتی می تواند نسبت به انتخاب و تشکیل تیم اقدام کند.
استان همدان از ابتدای امسال از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان مرکز نخبه یابی استعدادهای فوتبال کشور تعیین شد.
از ابتدای امسال تاکنون بیش از یکصد فوتبالیست مستعد غرب کشور در رده سنی زیر 14 سال در مراحل این مرکز نخبه یابی استعدادهای فوتبال غربالگری شدند.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۳۴۰۹/نخبه_های_فوتبال_غرب_کشور_به_تورنمنت_استعدادیابی_اعزام_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: