Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@11:16:12 GMT

قیمت طلا تحت تاثیر ارزش دلار آمریکا

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۳۹۰/قیمت_طلا_تحت_تاثیر_ارزش_دلار_آمریکا

قیمت طلا تحت تاثیر ارزش دلار آمریکا

به گزارش جهان نيوز، افشین نبوی تحلیلگر ارشد اقتصادی موسسه سرمایه گذاری‌ ام کی اس سوییس تاکید کرد: دلار آمریکا علی رغم اظهارات رئیس جمهور این کشور همچنان تحت فشار زیادی قرار خواهد داشت و این تحولات در نهایت به نفع قیمت و تقاضای طلا خواهد بود.
   بر اساس این گزارش در حالی که وزیر دارایی آمریکا پیش از این از کاهش ارزش دلار حمایت کرده و آن را به نفع اقتصاد و صادرات این کشور دانسته بود ولی دونالد ترامپ حمایت خود را از تقویت ارزش دلار اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فیل فیلین تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری پرایس فیوچرز گروپ نیز تاکید کرد: ادامه روند نزولی ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی موجب افزایش بیشتر قیمت طلا خواهد شد. اظهارات متناقض مقام‌های ارشد دولت آمریکا به ضرر ارزش دلار خواهد بود.

جیم وایکوف تحلیلگر ارشد کیتکو نیز گفت: نمودارها نشان می‌دهد که قیمت طلا در کوتاه‌مدت همچنان روندی صعودی خواهد داشت.

ادام باتون تحلیلگر ارزی در موسسه فارکس لایو نیز تاکید کرد: دلار آمریکا برای افزایش ارزش در برابر ارزهای معتبر بین المللی با چالش‌های جدی روبرو شده است. به نظر من قیمت طلا در یک ماه آینده نیز با افزایش روبرو خواهد شد.

البته آدریان دی تحلیلگر باسابقه بازارهای بین‌المللی بر این باور است که قیمت طلا در شرایط کنونی در حال تثبیت شدن است و ممکن است تا حدی اصلاح شود. قیمت طلا از اوایل دسامبر تاکنون با افزایش چشمگیری روبرو شده و اکنون نیاز به استراحت و اصلاح دارد.

برخی تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که روند صعودی قیمت طلا در شرایط کنونی تاثیر زیادی بر جلب توجه و اعتماد سرمایه گذاران داشته و این مساله موجب افزایش تقاضای سرمایه‌گذاری برای طلا خواهد شد.

به اعتقاد تحلیلگران، سطح حمایتی ۱۳۳۰ دلاری برای هر اونس طلا در کوتاه مدت حفظ خواهد شد.
 
منبع: طلانیوز

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۳۹۰/قیمت_طلا_تحت_تاثیر_ارزش_دلار_آمریکا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: