Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@06:18:33 GMT

موبایل خود را به ریموت دزدگیر ماشین تبدیل کنید

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۴۰۳/موبایل_خود_را_به_ریموت_دزدگیر_ماشین_تبدیل_کنید

موبایل خود را به ریموت دزدگیر ماشین تبدیل کنید

شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که ریموت خودرو خود را گم کرده باشید و باعث دردسر شما شده باشد. در دنیای تکنولوژی امروزه نباید نگران چنین مسائلی بود.  امروزه خیلی از کارها رو میشه با موبایل انجام داد. باز و بستن در ماشین که  یکی از کارهای روزانه ماست از این امر مستثنی نبوده. اپلیکیشن بسیار کاربردی برای موبایلها ارائه شده که با نصب آن میتوانید موبایلتان را تبدیل به ریموت دزدگیر ماشین نمایید و امکان باز کردن درب ماشین با موبایل را داشته باشید و دیگر نگران فراموش کردن و یا گم کردن ریموت خودرو خود نشوید و نیاز نداشته باشید که هزینه های زیادی را برای درست کردن مجدد ریموت خودرو خود بپردازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این برنامه میتوانید درهای ماشین را از هرکجای دنیا بدون محدودیت فاصله بوسیله موبایل باز و بسته نمایید. ولی چطور موبایل شما نیتونه در ماشینتونو باز کنه؟؟

راز این برنامه در یک دستگاه به نام دستگاه ردیاب خودرو هستش که باید روی ماشینتون نصب بشه و ارتباط با خودرو از طریق همین دستگاه برقرار میشه. این دستگاه قابلیتهای خیلی زیادی رو برای خودرو شما به ارمغان میاره و ماشینتون رو حسابی مدرن و باکلاس میکنه. بوسیله این دستگاه میتونید ماشینتون رو ردیابی کنید و بفهمید هر لحظه کجاست و کجا بوده قبلا، خودرو را خاموش کنید ، صدای داخل کابین ماشین را بشنوید و امکانات خیلی زیاد دیگه. یکی از مزایای این برنامه عدم نیاز به اینترنت میباشد و بر روی هر موبایلی قابل نصب میباشد.

. این دستگاه یک هزینه اضافی برای خودرو شما محسوب نمیشه چون این دستگاه علاوه برکارهای ذکر شده میتونه کار یک دزدگیر ماشین رو هم براتون انجام بده و دیگه نیازی به خرید دزدگیرهای قدیمی ندارید. علاوه بر اپلیکیشن دستگاه دارای ریموت عادی هم میباشد که خود یک دزگیر کامل است.

شرکتهای زیادی در ایران نیستند که ردیاب ماشین و اپلیکیشن آنرا ارائه مینمایند. یکی از شرکتهای موفق در این زمینه شرکت آلفا تکنولوژی میباشد که دارای مدلهای متنوع با قیمتهای مناسب میباشد. برای اخذ اطلاعات بیشتر در زمینه این مطلب میتوانید با مهندس امینی ۰۹۱۲-۰۹۱۰-۸۸۱ از طریق تلفن یا تلگرام تماس حاصل فرمایید.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۴۰۳/موبایل_خود_را_به_ریموت_دزدگیر_ماشین_تبدیل_کنید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: