Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@19:24:22 GMT

شیک ترین مدل لباس مجلسی‌های کوتاه دخترانه

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۴۳۰/شیک_ترین_مدل_لباس_مجلسی_های_کوتاه_دخترانه

شیک ترین مدل لباس مجلسی‌های کوتاه دخترانه

لباس مجلسی‌های کوتاه و دامن پفی بین دختران جوان بسیار پرطرفدار اند که مدل‌های فوق العاده زیبایی هم دارند، پیراهن‌های کوتاه مجلسی در انواع کار شده و ساده وجود دارند که دامن کلوش و دامن پفی هستند.



لباس مجلسی‌های دخترانه جنس‌های مخمل، حریر، لمه و... دارند که با گیپور، پنل، دانتل تزیین شده اند. نمونه‌هایی از شیکترین مدل لباس مجلسی‌های کوتاه دخترانه مناسب برای عقد، حنابندان و عروسی را مشاهده میکنید که رنگ‌های شاد و دخترانه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مدل لباس‌های مجلسی برای دختران ۱۵ تا ۲۰ سال مناسب هستند و استایل مجلسی فانتزی به آن‌ها میبخشند، با پیراهن‌های کوتاه کفش‌های پاشنه بلند ست کنید و حسابی خوشتیپ شوید.

                  منبع: نمناک

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۴۳۰/شیک_ترین_مدل_لباس_مجلسی_های_کوتاه_دخترانه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: