Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@10:24:34 GMT

انواع مدل‌های دامن گلدار کوتاه و بلند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۴۳۱/انواع_مدل_های_دامن_گلدار_کوتاه_و_بلند

انواع مدل‌های دامن گلدار کوتاه و بلند

دامن‌های گلدار یکی از مدل لباس‌هایی هستند که میتوانید در انواع جشن‌ها و مجالس بپوشید و ست‌های متنوعی را با آن‌ها بسازید، دامن‌های گل گلی مدتی است بین دخترخانم‌ها و خانم‌های جوان پرطرفدار شده و برای موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار میدهند.

دامن‌های گلدار در انواع کوتاه، بلند، چین دار، کلوش، میدی، پیلی دار و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. وجود دارند که هر کدام با مدل بلوز‌های خاصی ست میشوند.

خانم‌های لاغر بهتر است این مدل دامن‌ها را با بلوز‌های چین دار و پفی ست کنند و خانم‌های چاق باید بلوز‌های ساده و بدون چین بپوشند، ایده‌های ست کردن دامن‌های گل گلی را در این بخش مشاهده کنید.                   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۴۳۱/انواع_مدل_های_دامن_گلدار_کوتاه_و_بلند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: