Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@14:34:13 GMT

پلمپ باشگاه سیاه جامگان در روز بازی با استقلال/ مسابقه امروز لغو می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۲۴۴۵۷/پلمپ_باشگاه_سیاه_جامگان_در_روز_بازی_با_استقلال_مسابقه_امروز_لغو_می_شود

پلمپ باشگاه سیاه جامگان در روز بازی با استقلال/ مسابقه امروز لغو می شود؟

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان پلمپ ساختمان این باشگاه در روز بازی با استقلال را بی ارتباط با تغییر نام تیم نمی داند.

به گزارش قدس آنلاین، علی عباسی درباره دلیل پلمپ شدن ساختمان باشگاه سیاه جامگان گفت: دقیقا نمی دانم علت پلمپ شدن ساختمان چیست ولی فکر می کنم با مجوز کمیسیون ماده 5 و تغییر نام باشگاه بی ارتباط نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته به ما نامه ای زدند که باید نام تیم تغییر کند و ما هم اعلام کردیم امکانش نیست. حتی قرار بود این مشکل با «ریش سفیدی» حل شود که نشد. حالا در روز بازی با استقلال ساختمان را پلمپ کرده اند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در هتل تیم و کنار بازیکنان هستم و داریم پیگیری می کنیم تا این مشکل برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان درباره احتمال لغو بازی با استقلال به خاطر وجود کارت بازی بازیکنان در داخل ساختمان باشگاه، تاکید کرد: فکر نمی‌کنم بازی لغو شود. به هر حال هر طور شده کارت ها را از ساختمان بر می داریم. کارتها داخل گاوصندوق داخل باشگاه است که یادمان رفت آنرا برداریم.

عباسی در پاسخ به این سئوال که آیا امکان دارد بدون کارت با استقلال بازی کنید؟ گفت: باید ببینیم چه می شود. در این ارتباط می توانید با سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ صحبت کنید.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۴۴۵۷/پلمپ_باشگاه_سیاه_جامگان_در_روز_بازی_با_استقلال_مسابقه_امروز_لغو_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: