Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@21:34:28 GMT

کشف ۴۸ نفر شتر قاچاق در شهرستان سراوان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۲۵۲۴۰/کشف_۴۸_نفر_شتر_قاچاق_در_شهرستان_سراوان

کشف ۴۸ نفر شتر قاچاق در شهرستان سراوان

جانشین انتظامی شهرستان سراوان از کشف ۴۸ نفر شتر قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصراله شیبک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سراوان اظهار داشت: مأموران انتظامی این فرماندهی هنگام گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی در حوالی روستای گید بست 48 نفر شتر که در یک محل نگهداری می‌شدند را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی شهرستان سراوان افزود: مأموران در بازرسی از این محل دریافتند که این شترها بدون مجوز قانونی و بهداشتی و به صورت قاچاق وارد کشور شده است‌.

وی با اشاره به ارزش یک میلیارد ریالی شترهای قاچاق خاطرنشان کرد: وارد کردن این گونه احشام بدون مجوز بهداشتی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره اندازد، نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با افراد سودجو برخورد قاطع داشته باشد.

انتهای پیام/

R7843/P41362/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۵۲۴۰/کشف_۴۸_نفر_شتر_قاچاق_در_شهرستان_سراوان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: