Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@03:32:21 GMT

 انصاری و قربانی ، بویان و برزای در حالت استندبای!

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۵۲۴۵/انصاری_و_قربانی_بویان_و_برزای_در_حالت_استندبای

 انصاری و قربانی ، بویان و برزای در حالت استندبای!

وینفرد شفر سرمربی استقلال لیست بازیکنان مازاد تیم را به باشگاه ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از مدت ها قبل گمانه زنی های مبنی بر لیست خروجی استقلال به گوش می رسد حال مدیر عامل استقلال در این باره واکنش نشان داد. رضا افتخاری مدیرعامل استقلال‌ در این باره اظهار داشت:

دو نفر اولی که شفر به ما معرفی کرد که آنها خارج شود یکی بویان بود و یکی بهنام برزای بقیه بستگی به جذب بازیکنان جدید دارد اگر تیام آمد یک مهاجم دیگر جدا می‌شود الان جابر انصاری و علی قربانی در لیست انتظار هستند که البته من انصاری را شنیدم که وینفرد شفر اعلام کرده می‌تواند برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد زکی‌ پور هم شفر باید نظر دهد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۵۲۴۵/انصاری_و_قربانی_بویان_و_برزای_در_حالت_استندبای را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: