Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@23:41:26 GMT

قضاوت داوران فوتبال استان در لیگ دسته اول جوانان کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۵۲۸۲/قضاوت_داوران_فوتبال_استان_در_لیگ_دسته_اول_جوانان_کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،بنابر اعلام فدراسیون فوتبال کشور و ابلاغیه شماره 134 این فدراسیون آقایان بهروز محمدی،محمود حاج پور و سامان انباز پور هرسه از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان داور و کمک داور اول و دوم دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و شهید وفایی شیراز را سوت می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا براین ابلاغیه این دیدار از ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه دوم آذرماه در ورزشگاه شهدای شهر بوشهر برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۵۲۸۲/قضاوت_داوران_فوتبال_استان_در_لیگ_دسته_اول_جوانان_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: