Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@03:59:49 GMT

نقشه شوم مرد بی حیا برای 9 دختر و پسر تهرانی / آنها را با خود می برد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۲۹۲۴/نقشه_شوم_مرد_بی_حیا_برای_۹_دختر_و_پسر_تهرانی_آنها_را_با_خود_می_برد_عکس

نقشه شوم مرد بی حیا برای 9 دختر و پسر تهرانی / آنها را با خود می برد + عکس

حواث رکنا: پلیس دروغین مبارزه با مواد مخدر که 9 دختر و پسر نوجوان را ربوده بود تا در ماشین نقشه شیطانی اش را اجرا کند، دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که وکیل وی مدارکی ارائه داد که نشان می‌داد این مرد بیمار روانی و جنسی است.

به گزارش رکنا، خسرو ۴۵ ساله که مجرد است خودش را مامور مبارزه با مواد مخدر Drugs معرفی می کرد و با ماشین در خیابانها پرسه می زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هفت دختر و دو پسر ۹ تا ۱۵ ساله را به بهانه های واهی سوار ماشین می کرد تا به هدف شومش برسد.

وی که با چندین شکایت مشابه تحت تعقیب پلیس Police قرار گرفته بود سرانجام ردیابی و بازداشت شد و دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه تنها دو نفر از شاکی ها که هنگام وقوع جرم  ۹ و ۱۵ سال داشتند حاضر شدند. دو دختر ۱۱ و ۱۷ ساله دیروز روبه روی قضات ایستادند و به تشریح ماجرا پرداختند.

دختر ۱۱ ساله گفت: این مرد خودش را مامور پلیس معرفی کرد و از من خواست سوار ماشینش شوم. او می گفت به خاطر حمل مواد مخدر به من مشکوک شده است. من که ترسیده بودم سوار ماشین او شدم اما در میان راه حرف های بدی به زبان آورد و بدنم را لمس کرد. سپس مرا رها کرد و رفت.

شاکی دیگر نیز گفت: من آن زمان 15سال داشتم و از مدرسه به خانه بر می گشتم که به دام این مرد افتادم. او نیت شومی در سر داشت. من گریه کردم تا مرا رها کند اما بعد از لمس کردن بدنم مرا رها کرد.

سپس وکیل مدافع دو شاکی به دفاع پرداخت و گفت: پزشکی قانونی جرم را روی لباس های دو دختر نوجوان گزارش کرده و این نشان می دهد خسرو قصد آزار آنها را داشته است. از این رو برای متهم اشد مجازات می خواهم .

وقتی خسرو در جایگاه ویژه ایستاد منکر اتهاماتش شد و ادعا کرد شاکی ها را نمی شناسد.

اما وکیل مدافع وی گفت: متهم یک بیمار روحی و جنسی است و به همین خاطر دست به چنین کاری زده است.او تا این سن مجرد مانده و بیماری روحی و جنسی اش نیز از سوی پزشکی قانونی تایید شده است. از این با توجه به سابقه بیماری اش تقاضای تخفیف در مجازات را دارم. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پشت پرده فیلم مستهجن منتشر شده در کانال رسمی شورای شهر بابل ! + فیلم و عکس

این مرد فراری را می شناسید؟ او چاقو را در قلب زنش فرو کرد +عکس بدون پوشش قاتل

جزییات تکاندهنده عروس شدن دختر ۸ ساله !

مادر و دختر شب ها به خانه شان نمی روند! / پدر فاش کرد!

فوری/دستگیری3 پسر شیطان صفت درارومیه+فیلم بی حیایی با دختر 12 ساله

تجاوز به سگ بیچاره به خاطر همخوابی با زن خانه + عکس

میهمان منحرف به بچه دوست تهرانی اش هم رحم نکرد + عکس

دستگیری عروس و داماد خوش لباس در آبادان + عکس

اسامی کامل 9 مرد شیطان صفت اعدامی در فارس / آن ها در مقابل مردها  به 3 زن در باغ تجاوز کردند

حمله مادر به 2 پسر جوان که با دختر 12 ساله ارومیه ای بی حیایی کردند! + فیلم

تجاوز گروهی ساسان و 3 دوستش با فرانک در بی بی شهربانو + عکس

این مرد را دیده اید؟! / تماس بگیرید ! +عکس

زهرا برای تسلیم نشدن، رحیم را گاز گرفت!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۹۲۴/نقشه_شوم_مرد_بی_حیا_برای_۹_دختر_و_پسر_تهرانی_آنها_را_با_خود_می_برد_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: