Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@12:55:05 GMT

علت پلمپ شدن مطب پزشک معروف در رشت

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۲۹۷۱/علت_پلمپ_شدن_مطب_پزشک_معروف_در_رشت

علت پلمپ شدن مطب پزشک معروف در رشت

مطب یک پزشک متخلف و سرشناس در رشت با حکم مراجع قضایی،تعطیل و تمامی ملزومات آن به نفع دولت ضبط شد.

به گزارش صدای ایران از دیارمیرزا، به همت تیم های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک مرکز درمانی متخلف در رشت که پزشک عمومی شاغل در آن، مبادرت به اعمال جراحی زیبایی و غیر متعارف می نمود، تا اطلاع ثانوی تعطیل پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر اسماعیل نور صالحی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این خصوص گفت: در پی بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شکایات مردمی، مشخص شد یک پزشک عمومی با راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در رشت و انجام اعمال جراحی زیبایی و دخالت در کارهای تخصصی پزشکی با استفاده از دستگاه های پیشرفته که نیاز به مجوز خاص دارند، سلامت شهروندان را به خطر می انداخت.

وی ادامه داد: در هفته های گذشته بخشی از این مرکز درمانی که دستگاه های مذکور در آن استقرار داشتند، با هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی پلمپ شد و پرونده این پزشک خاطی به محاکم قضایی ارجاع گردید. دکتر نورصالحی اظهار داشت: در حالی که هنوز تکلیف این پزشک خاطی در محاکم قضایی مشخص نشده بود و پرونده وی در حال رسیدگی بود، با شکایت مردمی باخبر شدیم نامبرده مجدداً در حال فعالیت و انجام اعمال جراحی در بخش های دیگر این مرکز است که پیش از ظهر امروز با حضور کارشناسان نظارتی دانشگاه، این مرکز درمانی به طور کامل تعطیل و تمامی ملزومات آن ضبط شد و پزشک نامبرده به جریمه نقدی محکوم شد.

معاون درمان دانشگاه تصریح کرد: بر اساس آیین نامه های وزارت بهداشت، استفاده از هر گونه تجهیزات و دستگاه های غیر متعارف درمانی در مطب پزشکان ممنوع بوده و هیچ کس نمی تواند بدون داشتن تخصص و مجوزهای قانونی از این دستگاه ها برای درمان بیماران استفاده کند. وی، از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی درمانی، سریعاً موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و یا به صورت حضوری موضوع را به کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه گزارش دهند

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۹۷۱/علت_پلمپ_شدن_مطب_پزشک_معروف_در_رشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: