Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@22:59:18 GMT

ربوده شدن جمال خاشقجی منتقد آل سعودی در ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۲۹۸۰/ربوده_شدن_جمال_خاشقجی_منتقد_آل_سعودی_در_ترکیه

ربوده شدن جمال خاشقجی منتقد آل سعودی در ترکیه

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فعالان توئیتری از ربوده شدن "جمال خاشقجی" فعال معارض سعودی که برای ثبت ازدواج خود به سفارت عربستان سعودی در استانبول مراجعه کرده بود، به دستور بن سلمان خبر دادند.

نامزد خاشقجی در گفتگو با شبکه تی آر‌ تی ترکیه گفت: «خاشقچی بعد از ظهر روز سه شنبه برای تکمیل کار‌های رسمی ازدواجمان وارد سفارت عربستان در استانبول شد، اما پس از خروج همه از سفارت خبری از او نشد، چون از ساختمان خارج نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرده که پلیس ترکیه تحقیقات درباره ربوده شدن جمال خاشقجی را آغاز کرده است.

کابران اینترنتی ربوده شدن خاشقجی را به دلیل انتقاد وی از حکومت آل سعود به گردن مقامات سعودی می‌اندازند.

انتهای پیام/

منتقد رژیم آل سعود در ترکیه دزدیده شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۲۹۸۰/ربوده_شدن_جمال_خاشقجی_منتقد_آل_سعودی_در_ترکیه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: