Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@08:56:09 GMT

معرفی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۶۳۳۰۶۰/معرفی_بزرگترین_شرکت_های_بورسی_و_فرابورسی_از_نظر_تعداد_سهامدار

معرفی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، اسامی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار را در پایان اسفند معرفی کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با 240 هزار و 657 سهامدار در پایان اسفندماه 95 در صدر بزرگترین شرکت بورسی از نظر تعداد سهامدار ایستاد و ایران خودرو با 149 هزار و 437 سهامدار و توسعه معادن روی ایران با 125 هزار و 92 سهامدار در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین شرکت های سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان، سرمایه گذاری صنعت نفت، سایپا، بانک انصار، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی وسیمان فارس وخوزستان در مکان های سوم تا دهم بزرگترین شرکت های بورسی از نظر تعداد سهامدار هستند.
موسسه اعتباری کوثر مرکزی با 483 هزار و 517 سهامدار در صدر بزرگترین شرکت های فرابورسی از نظر تعداد سهامدار قرار دارد و بانک سرمایه با 302 هزار و 673 سهامدار و بانک دی با 181 هزار و 75 سهامدار در رده های بعدی قرار گرفتند.
بانک مهر اقتصاد، بانک قوامین، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، سرمایه گذاری کشاورزی ایران ، بانک حکمت ایرانیان، صنایع پتروشیمی زنجان، پتروشیمی گلستان نیز در مکان های سوم تا دهم فهرست برترین شرکت های فرابورسی از لحاظ تعداد سهامدار ایستادند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۳۰۶۰/معرفی_بزرگترین_شرکت_های_بورسی_و_فرابورسی_از_نظر_تعداد_سهامدار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: