Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@11:01:16 GMT

2 فضانورد روسی در نمایشگاه صنایع هوایی کیش شرکت می کنند

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۳۰۹۳/۲_فضانورد_روسی_در_نمایشگاه_صنایع_هوایی_کیش_شرکت_می_کنند

2 فضانورد روسی در نمایشگاه صنایع هوایی کیش شرکت می کنند

همزمان با برگزاری نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی، دو فضانورد معروف روسی در جزیره کیش سخنرانی می کند.

به گزارش مهر ، «الکساندر میسورکین» (Alexander Misurkin) فضانورد روسی همزمان با برگزاری نمایشگاه هوایی کیش، روز دوشنبه ۵ آذرماه در سالن خلیج فارس مرکز همایشهای بین المللی کیش سخنرانی می کند.

در این نمایشگاه که بسیاری از مقامات عالی رتبه لشکری و کشوری، وابستگان نظامی کشورهای مختلف، بیش از ۳۰ عکاس از اتحادیه اروپا و حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس، فیمبردار، گزارشگر و مستندساز داخلی و خارجی حضور دارند، «الکساندر میسورکین» در خصوص فضانوردی، ایستگاه فضایی و رکورد کار فضانوردان در فضای باز کیهانی به حاضران اطلاعاتی ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«الکساندر میسورکین» و «آنتوان اشکاپلروف» دو فضانورد روسی هستند که به مدت ۸ ساعت و ۷ دقیقه در بیرون از ایستگاه فضایی بین المللی باقی ماندند.

«الکساندر میسورکین» متولد ۲۳ سپتامبر ۱۹۷۷ میلادی در روسیه و در نیروی هوایی روسیه مشغول فعالیت است وی خلبان و مهندس پرواز ۳۹ ساله روسی و عضو آژانس فضایی روسیه است. میسورکین فعالیت‌های فضایی خود را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرده است و در ماموریت‌های ناوگروه اعزامی ۳۵/۳۶ حضور داشته است و اولین پرواز کمتر از شش ساعت را به ایستگاه فضایی تجربه کرده است. پیش از آن رسیدن فضاپیماها به ایستگاه فضایی حدود دو روز طول می‌کشید.

مأموریت اکسپدیشین ۳۵-۳۶ (سایوز تی ام آی – ۰۸ ام) از مهمترین مأموریت های این فضانورد روسی بوده است.

یادآور می شود نمایشگاه هوایی و هوانوردی کیش از ۵ تا ۸ آذر ماه جاری در جزیره کیش برگزار می شود. طی مدت یاد شده ده ها هواپیمای نظامی و غیرنظامی داخلی و خارجی به انجام نمایش های هوایی خواهند پرداخت.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی حدود ۳۷ هزار نفر در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۳۰۹۳/۲_فضانورد_روسی_در_نمایشگاه_صنایع_هوایی_کیش_شرکت_می_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: