Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:03:50 GMT

بسیج در قلوب مردم خارج از ایران هم جا باز کرده است

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۸۳۵/بسیج_در_قلوب_مردم_خارج_از_ایران_هم_جا_باز_کرده_است

بسیج در قلوب مردم خارج از ایران هم جا باز کرده است

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با بیان اینکه بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون خوب و موثر ظاهر شده و برای رضای خدا و بدون هیچ چشم‌داشتی گام برداشته است گفت: بسیج علاوه بر اینکه در قلوب مردم ایران جا باز کرده است در قلب مردم خارج ایران هم جا باز کرده است.

مولوی سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: بسیج ارگانی است که توسط امام خمینی (ره) پایه گذاری شد و از ابتدای انقلاب تاکنون در پایه‌ای انقلاب اسلامی بسیار موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب برخی افراد مانند بنی‌صدر سوء استفاده و خیانت کردند افزود: بسیج توانست جلوی نفوذ بیگانگان را چه در داخل و چه در خارج کشور بگیرد. 

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس خوب ظاهر شد و شهدای زیادی داد و از ابتدا تاکنون در تمامی صحنه‌ها بسیج نقش موثری داشته و مردم هم این خدمات را می‌بینند.

مولوی حسینی با بیان اینکه مردم به وجود بسیج و بسیجیان افتخار می‌کنند افزود: همان طور که امام خمینی (ره) بیان کرد بسیج برای مردم و از مردم است و برای مردم و نظام خدمت می‌کند.

وی بیان کرد: بسیج با توجه به دین شناسی که داشت در تمامی صحنه‌ها بر مشکلات فائق آمد و تلاش می‌کند برای تداوم انقلاب در آینده مشکلی  نباشد.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: عملکرد بسیج در این سال‌ها خوب بوده و مخلصانه خدمت کرده و تنها نیرویی است که بدون هیچ چشم‌داشت و توقعی کار می‌کند و هدفش رضای خدا بوده و بدون هیچ توقعی کار می‌کند بسیج است.

مولوی حسینی افزود: عملکرد بسیج مردمی است و در تمامی امور خالصانه خدمت می‌کنند و بسیج جایگاه خود را در قلوب مردم ایران و در خارج از ایران باز کرده است.

انتهای پیام/

R41348/P1361/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۸۳۵/بسیج_در_قلوب_مردم_خارج_از_ایران_هم_جا_باز_کرده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: