Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@00:40:16 GMT

راهیابی مچ انداز ابرکوهی به مسابقات تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۸۴۶/راهیابی_مچ_انداز_ابرکوهی_به_مسابقات_تیم_ملی_ایران

راهیابی مچ انداز ابرکوهی به مسابقات تیم ملی ایران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ درهیجدهمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور که در طبس برگزار شد حمید محمدی پور از شهرستان ابرکوه در رده سنی پیشکسوتان و دسته ۹۰ کیلوگرم از دست راست و چپ خود به ترتیب موفق به کسب مقام اول و دوم شد و مدال طلا و نفره این دوره از مسابقات را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 هدف از برگزاری این دوره از مسابقات مچ اندازی، انتخاب اعضای تیم ملی برای حضور در مسابقات بین المللی است.

انتهای پیام/غ

مچ انداز ابرکوهی به مسابقات تیم ملی ایران راه یافت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۸۴۶/راهیابی_مچ_انداز_ابرکوهی_به_مسابقات_تیم_ملی_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: