Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@06:24:57 GMT

تهیه طرح سوال از رئیس جمهور در مورد وضعیت بلاتکلیف بیمه تکمیلی جانبازان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۸۵۲/تهیه_طرح_سوال_از_رئیس_جمهور_در_مورد_وضعیت_بلاتکلیف_بیمه_تکمیلی_جانبازان

تهیه طرح سوال از رئیس جمهور در مورد وضعیت بلاتکلیف بیمه تکمیلی جانبازان

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به نارضایتی های پیش آمده در خصوص بلاتکلیفی بیمه تکمیلی ایثارگران گفت: طرح سوال از رئیس جمهور در خصوص وضعیت بلاتکلیفی بیمه تکمیلی جانبازان تهیه شده است. ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ اقتصادی اقتصاد ایران پول | ارز | بانک نظرات - اخبار اقتصادی -

علی اکبر کریمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به نارضایتی ایجاد شده در خصوص بیمه جانبازان با توجه به صدور مصوبه اخیر هیئت وزیران گفت: رویه موجود از 2 سال پیش در سطح کشور اجرا میشده اما از اواخر آبان ماه با مصوبه جدید دولت پوشش بیمه تکمیلی جانبازان به حالت بلاتکلیف درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد، تا کنون حدود 100 نفر از نمایندگان نامه ای را امضا کرده اند و ضمن تذکر، از رئیس جمهور خواستند تا موضوع را حل و فصل کنند.

آخرین وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها

وی گفت: با عنایت به اینکه تا کنون اتفاق خاصی در این خصوص نیفتاده است، در حال حاضر طرح سوال از رئیس جمعهور اماده شده و فردا بحث طرح این سوال در صحن علنی مجلس پیگیری خواهد شد.

به گفته این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، جانبازان شاغل در دستگاههای اجرایی به همراه خانواده ایشان حدود 450 هزار نفر میباشند و لغو یا بلاتکلیفی بیمه تکمیلی نارضایتی های گسترده ای را در  سراسر کشور ایجاد کرده است.

کریمی گفت: در حال حاضر موضوع توسط تعداد زیادی از نمایندگان در صحن علنی مجلس مطرح شده است، به هر حال با توجه به شرایط جانبازان بحث بیمه تکمیلی انها از اهمیت خاصی برخوردار است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد، امیدواریم که موضوع در دولت حل و فصل شود در غیر این صورت سوال از رئیس جمهور  در خصوص تعیین تکلیف بیمه تکمیلی جانبازان  به جریان خواهد افتاد.

انتهای پیام/

R1389/P1012122/S7,77,79/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس جانبازان شیمیایی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۸۵۲/تهیه_طرح_سوال_از_رئیس_جمهور_در_مورد_وضعیت_بلاتکلیف_بیمه_تکمیلی_جانبازان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: