Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@19:23:56 GMT

گزارش تصویری از چهار گوشه جشنواره بهار فیروزه‌ای/ استقبال متفاوت هنرمندان مشهدی از زائران و مجاوران رضوی

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۸۶۷/گزارش_تصویری_از_چهار_گوشه_جشنواره_بهار_فیروزه_ای_استقبال_متفاوت_هنرمندان_مشهدی_از_زائران_و_مجاوران_رضوی

گزارش تصویری از چهار گوشه جشنواره بهار فیروزه‌ای/ استقبال متفاوت هنرمندان مشهدی از زائران و مجاوران رضوی

بهار فیروزه‌ای96 شهرداری مشهد با اکران بیش از 150 المان‌ نوروزی و تزئینات شهری، با شور و نشاطی مضاعف‌تر از سنوات گذشته به استقبال بهار 96 رفته است. در کنار المان‎‌ها، سرودها و تئاترهای شهری و خیابانی نیز در جمع بسته عیدانه هنری امسال شهرداری مشهد پر و پیمان وارد گود هنرهای بهاره فیروزه‌ای 96 شده است تا جایی که امسال در حوزه سرودهای شهری با اجرای روزانه 80 سرود تا پایان نوروز هزار سرود هم نوایی شب و روز مردم در ایام عید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس اجتماعی فردا: بهار فیروزه‌ای96 شهرداری مشهد با اکران بیش از 150 المان‌ نوروزی و تزئینات شهری، با شور و نشاطی مضاعف‌تر از سنوات گذشته به استقبال بهار 96 رفته است. در کنار المان‎‌ها، سرودها و تئاترهای شهری و خیابانی نیز در جمع بسته عیدانه هنری امسال شهرداری مشهد پر و پیمان وارد گود هنرهای بهاره فیروزه‌ای 96 شده است تا جایی که امسال در حوزه سرودهای شهری با اجرای روزانه 80 سرود تا پایان نوروز هزار سرود هم نوایی شب و روز مردم در ایام عید است.در بخش تئاترهای خیابانی نیز به گفته مسئولان مدیریت شهری مشهد، پاتوق‌های تئاتر شهری تا پایان نوروز امسال از 500 اجرا می‌گذرد تا در کنار اجرا و فراهم کردن لحظاتی شاد برای جمع خودمانی مردم در حاشیه یک خیابان و پارک، بستری برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن اهم و مهم زندگی روزمره مردم نیز فراهم شود که در این رابطه و به گفته مسئولان مدیریت شهری مشهد اقتصاد مقاومتی بیشترین اجراهای تئاتر را به خود اختصاص داده است.البته مسئولان جشنواره بهار فیروزه‌ای 96 تنها به چهار دیواری هنر و حضور هنرمندان بسنده نکرده‌اند و در این راستا به حضور مردمی و استفاده از ظرفیت بالای آنان در بخش‌های مختلف این جشنواره نیز نگاه و توجه ویژه شده است تا مردم هم سهم خود را در شهری که زندگی می‌کنند داشته باشند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۸۶۷/گزارش_تصویری_از_چهار_گوشه_جشنواره_بهار_فیروزه_ای_استقبال_متفاوت_هنرمندان_مشهدی_از_زائران_و_مجاوران_رضوی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: