Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@01:58:24 GMT

خوزستان| خبر خوش برای کارکنان هفت تپه؛ سومین حقوق معوقه کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه در هفته جاری پرداخت می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۸۷۰/خوزستان_خبر_خوش_برای_کارکنان_هفت_تپه_سومین_حقوق_معوقه_کارکنان_شرکت_نیشکر_هفت_تپه_در_هفته_جاری_پرداخت_می_شود

خوزستان| خبر خوش برای کارکنان هفت تپه؛ سومین حقوق معوقه کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه در هفته جاری پرداخت می شود

مدیرعامل شرکت نیشکر هفت تپه در یک پیام ویدیویی ضبط شده از پرداخت سومین حقوق معوقه کارکنان خبرداد و گفت: یک حقوق معوقه دیگر کارکنان هفت تپه در هفته جاری پرداخت می‌شود ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش، امید اسد بیگ، مدیرعامل شرکت نیشکر هفت تپه شامگاه یکشنبه در یک پیام ویدیویی ضبط شده از پرداخت سومین حقوق معوقه کارکنان خبرداد و اظهارداشت: یک حقوق معوقه دیگر کارکنان هفت تپه در هفته جاری پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از همه کارکنان شرکت هفت تپه تشکر می‌کنم که به همه نشان دادند، احیای رسالت مجموعه شرکت هفت تپه برای همه کارکنان مهم است.

مدیرعامل شرکت هفت تپه افزود: انتظار دارم همه کارکنان شرکت هفت تپه با قائم مقام این شرکت همکاری کنند تا شاهد شوفایی در مجموعه هفت تپه باشیم.

فعالیت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه شوش از سرگرفته شدفرماندار شوش: کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه ‌سر کار ‌حاضر شدندخوزستان | بازگشت امید و آرامش به شرکت نیشکر هفت تپه شهرستان شوشدومین حقوق کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه شهرستان شوش پرداخت شد

وی تصریح کرد: خط قرمز تیم مدیریتی شرکت هفت‌تپه حقوق و معیشت کارگران    بوده و به هیچ وجه راضی نیستیم کارکنان شرمنده خانواده خود شوند.

به گزارش تسنیم‌، کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه چهار ماه حقوق معوقه داشتند که در هفته‌های گذشته دو حقوق  پرداخت شده و نیز در هفته جاری حقوق معوقه سوم آنها پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

R41468/P1011199/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۸۷۰/خوزستان_خبر_خوش_برای_کارکنان_هفت_تپه_سومین_حقوق_معوقه_کارکنان_شرکت_نیشکر_هفت_تپه_در_هفته_جاری_پرداخت_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: