Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@15:19:54 GMT

نایب قهرمانی تیم مچ اندازی بانوان طرقبه شاندیز در مسابقات قهرمانی استان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۹۰۱/نایب_قهرمانی_تیم_مچ_اندازی_بانوان_طرقبه_شاندیز_در_مسابقات_قهرمانی_استان

نایب قهرمانی تیم مچ اندازی بانوان طرقبه شاندیز در مسابقات قهرمانی استان

رئیس هیئت پروش اندام و بدنسازی خراسان رضوی گفت: اولین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان خراسان رضوی با حضور 40 نفر در شهرستان طرقبه شاندیز برگزار و در پایان تیم این شهرستان نایب قهرمان در بخش بانوان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی بکائیان، رئیس هیئت پروش اندام و بدنسازی خراسان رضوی در گفتگو با طـرقبه‌نیوز، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان خراسان رضوی با حضور 40 نفر در شهرستان طرقبه- شاندیز برگزار شد که افراد انتخابی برای مسابقات کشوری در نیمه اول مردادماه و منتخبین آن در قالب تیم ملی برای مسابقات آسیایی حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تیم مچ اندازی بانوان شهرستان طرقبه شاندیز در نخستین دوره مسابقات باشگاه های خراسان رضوی و در قالب جام عفاف توانست مقام نایب قهرمانی این سری از مسابقات را کسب کند.

رئیس هیئت پروش اندام و بدنسازی خراسان رضوی افزود: این سری از مسابقات با حضور نمایندگان بانو و آقای شهرستان های نیشابور، قوچان، طرقبه شاندیز و مشهد با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط در مجموعه ورزشی آزادی به میزبانی شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: درمسابقات قهرمانی مچ اندازی باشگاه های استان در بخش آقایان که با حضور 95 ورزشکار برگزار شده بود روز گذشته با قهرمانی تیم ارمات مشهد به پایان رسید.

بکائیان با اعلام اینکه تیم های نیشابور و شاندیز به ترتیب نایب قهرمان و مقام سوم را کسب کرده اند، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی مچ اندازی بانوان و آقایان باشگاههای استان برای نخستین بار به میزبانی طرقبه شاندیز با استقبال و حضور گرم ورزشکاران این رشته برگزار شد.

وی ضمن تأکید بر ایجاد رویکردی مثبت در ترویج و توسعه این ورزش در جامعه گفت: در رشته پرورش اندام و بدنسازی چهار رشته پاورلیفتینگ، مچ اندازی، پرور اندام و قوی ترین مردان وجود دارد که قصد داریم تمام رشته ها فعال و پویا باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۹۰۱/نایب_قهرمانی_تیم_مچ_اندازی_بانوان_طرقبه_شاندیز_در_مسابقات_قهرمانی_استان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: