Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-29@04:41:04 GMT

◄ شهردار تهران، اولویت پروژه‌های عمرانی را مشخص کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۹۲۳/شهردار_تهران_اولویت_پروژه_های_عمرانی_را_مشخص_کرد

◄ شهردار تهران، اولویت پروژه‌های عمرانی را مشخص کرد

تین‌نیوز | 

صبح امروز مراسم تودیع پیروز حناچی و معارفه ایرج معزی به‌عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با حضور سید محمدعلی افشانی شهردار تهران انجام شد.

افشانی در این مراسم با تأکید بر اولویت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: اولویت شهرداری با توجه به کمبود بودجه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است مگر این‌که اثبات شود پروژه‌ای از پایه اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران در ادامه با اشاره‌ به اهمیت معاونت عمرانی گفت: این تصور را نداشته باشیم که تنها مدیران فنی متوجه تغییرات و روند یک پروژه هستند درحالی‌که مردم بهتر پیگیر هستند. مردم قبلاً روند ساخت پل‌ها و پروژه‌ها را دیدند و همه این‌ها شاخصی برای سنجش عملکرد مدیران از نگاه مردم است. مردم بین هیچ دوره مدیریتی تفاوتی قائل نیستند و معیار قضاوت خود را عملکرد مدیران قرار می‌دهند.

او با اشاره به برنامه پیشنهادی خود برای شهرداری تهران که پیش‌ از این به شورای شهر ارائه‌شده بود، گفت: برنامه من دو محور اساسی داشت؛ ارتقا کیفیت زندگی مردم و ایجاد رضایتمندی برای شهروندی که این شاخص معیار من برای سنجش عملکرد مدیران است. من خوشبختانه با تمام جزئیات کار در تهران آشنا هستم. می‌دانم دقیقاً اوضاع‌واحوال شهرداری به جزئیات چطور است. پس‌کاری کنیم که رضایت مردم حاصل شود.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۹۲۳/شهردار_تهران_اولویت_پروژه_های_عمرانی_را_مشخص_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: