Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@17:59:08 GMT

به دلیل درگذشت دبیرکل فدراسیون جهانی بسکتبال؛ پرچم المپیک جوانان در بوینس‌آیرس نیمه‌افراشته شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۹۲۹/به_دلیل_درگذشت_دبیرکل_فدراسیون_جهانی_بسکتبال_پرچم_المپیک_جوانان_در_بوینس_آیرس_نیمه_افراشته_شد

به دلیل درگذشت دبیرکل فدراسیون جهانی بسکتبال؛ پرچم المپیک جوانان در بوینس‌آیرس نیمه‌افراشته شد

پرچم المپیک نیمه برافراشته شد.

طرفداری- پاتریک بائومن دبیر کل فدراسیون جهانی بسکتبال امروز در جریان بازی‌های المپیک جوانان در سن 51 سالگی درگذشت.

بعد از این اتفاق، پرچم المپیک در لوزان مقر کمیته بین‌المللی المپیک و همین طور بوینس‌آیرس به مدت 3 روز نیمه‌افراشته خواهد بود.

کمیته بین‌المللی المپیک در نظر دارد مراسم یادبودی را در دهکده ورزشکاران برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، بائومن عضو کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس کمیته سازماندهی المپیک زمستانی جوانان در سال 2020 و رئیس کمیسیون همکاری برای المپیک تابستانی 2028 بود. علاوه بر این وی در آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ نیز فعالست داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۹۲۹/به_دلیل_درگذشت_دبیرکل_فدراسیون_جهانی_بسکتبال_پرچم_المپیک_جوانان_در_بوینس_آیرس_نیمه_افراشته_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: