Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@12:06:27 GMT

احمدی‌نژاد در انتخابات ثبت‌نام کرد/مشایی و بقایی هم ثبت‌نام کردند+ فیلم و تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۰۱۲/احمدی_نژاد_در_انتخابات_ثبت_نام_کرد_مشایی_و_بقایی_هم_ثبت_نام_کردند_فیلم_و_تصاویر

احمدی‌نژاد در انتخابات ثبت‌نام کرد/مشایی و بقایی هم ثبت‌نام کردند+ فیلم و تصاویر

محمود احمدی نژاد که برای همراهی حمید بقایی به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد. این در حالی بود که مقام معظم رهبری به وی توصیه کرده بودند که نامزد انتخابات نشود. آفتاب‌‌نیوز : سرویس سیاسی- محمود احمدی‌نژاد که بقایی را براي ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری همراهی می‌کرد، خودش نیز در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه‌بر احمدی‌نژاد،‌ بقایی و مشایی نیز کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.
به گزارش آفتاب‌نیوز، احمدی‌نژاد در حالی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود که مقام معظم رهبری به وی توصیه کرده بودند که نامزد انتخابات نشود. بعد از توصیه رهبر انقلاب،‌ احمدی‌نژاد نیز در بیانه‌ای اعلام کرده بود که به توصیه رهبری عمل و در انتخابات نامزد نخواهد شد.
گفتنی است که احمدی‌نژاد همراه بقایی و مشایی وارد وزارت كشور شد. بقایی نیز در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد. همچنیناسفندیار رحیم مشایی هم برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. مشایی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 ردصلاحیت شده بود. بقایی نیز بعد از پایان دولت احمدی‌نژاد،‌ بازداشت و مدتی نیز در زندان بود.
رهبر انقلاب در توصیه به احمدی‌نژاد گفته بودند: به یک آقایی گفتم، صلاح نمی‌دانم در فلان قضیه شرکت کنید، حالا یكی بگويد چرا پشت بلندگو نگفته... اين هم پشت بلندگو! یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه صلاح حال خود آن شخص و صلاح کشور گفتم که صلاح نمی‌دانیم شما در فلان قضیه شرکت کنید... اگر توی این مقوله وارد شدید در کشور دوقطبی ایجاد می‌شود. خیلی ساده است. ما این توصیه را به یکی از آقایان کردیم. خب حالا این مایه‌ی اختلاف بشود بین برادران مؤمن، یکی بگوید فلانی گفته، یکی بگوید نگفته، یکی بگوید چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت بلندگو! ۹۵/۷/۵
نامه‌ احمدی‌نژاد به‌ رهبری بعد از اعلام مخالفت رهبر‌انقلاب: کاندیدا نمی‌شوم!


احمدی‌نژاد پس از ثبت نام در انتخابات :
درحمایت از بقایی ثبت نام کردم/ توصیه رهبری برای ثبت‌نام نکردن من در انتخابات به معنای نهی نبود
محمود احمدی نژاد امروز بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به من سفارش کردند که در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت نکنم، من نیز پذیرفتم البته این معنای نهی نبود و توصیه ایشان بود و توصیه ایشان مانع حضورم نمی‌شد و علیرغم اینکه فشار گسترده‌ای از سوی مردم برای حضور در میدان دارم به قول اخلاقی خود پایبندم و ثبت‌نام در انتخابات صرفاً برای حمایت از برادر عزیزم آقای بقایی است.




منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۰۱۲/احمدی_نژاد_در_انتخابات_ثبت_نام_کرد_مشایی_و_بقایی_هم_ثبت_نام_کردند_فیلم_و_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: