Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@14:31:32 GMT

کنسرت پیانو آواز علیرضا قرایی منش با همراهی مهدی یغمایی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۰۲۸/کنسرت_پیانو_آواز_علیرضا_قرایی_منش_با_همراهی_مهدی_یغمایی_برگزار_می_شود

کنسرت پیانو آواز علیرضا قرایی منش با همراهی مهدی یغمایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی یغمایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان، قرار است به عنوان خواننده مهمان در کنسرت پیانو آواز (دوئت پیانو و وکال) علیرضا قرایی منش حضور یابد. ملودی هایی که قرایی منش ساخته به همراه قطعه های گروه ژوان در این کنسرت اجرا خواهند شد.

در همین راستا علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی هرکدام با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرام خود برگزاری این اجرا را اطلاع‌رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی یغمایی در صفحه خود نوشت:

«بعد از سالها قراره یک شب خوب و پرخاطره کنار هم داشته باشیم.کنسرت پیانو آواز علیرضا قرایی منش که قراره من خواننده مهمان این کنسرت باشم و در کنار علیرضا عزیزم کلی آهنگ های خاطره انگیز گذشته در گروه ژوان و قطعاتی که مستقل برای من ساخته و کارهای مستقل خودش رو با هم بخونیم و از همه مهمتر با شما هم صدا بشیم که واقعا بدون شما هیچ کار هنری معنی نداره...
این کنسرت در سالن برج آزادی اجرا خواهد شد در تاریخ ۲۸ آذر ماه...
اطلاعات دقیق برای تهیه بلیت رو در پست های بعدی خدمتتون اعلام می کنم»

همچنین علیرضا قرایی منش در خصوص این اجرا نوشت:

«همیشه دلم میخواست یک اجرای متفاوت داشته باشم اجرایی که با کنسرت های معمول و روتین این روزها فرق داشته باشه. بی واسطه و صمیمانه باشه و ارتباط گرمتر و نزدیکتری با مخاطب برقرار کنه.
خیلی خوشحالم که بعد از سالها دوباره در کنار دوست و برادر عزیزم مهدی یغمایی هستم. البته هیچکدوم از این اتفاقات بدون وجود شما دوستان فهیم و با احساسم امکان پذیر نیست پس بی صبرانه منتظرتون هستیم.

زمان شروع بلیط فروشی رو هم در پست های بعدی اطلاع رسانی می کنیم»

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۰۲۸/کنسرت_پیانو_آواز_علیرضا_قرایی_منش_با_همراهی_مهدی_یغمایی_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: