Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@00:21:02 GMT

محفل انس با قرآن کریم در آستان امام زاده یحیی(ع) برگزار شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۰۶۸/محفل_انس_با_قرآن_کریم_در_آستان_امام_زاده_یحیی_ع_برگزار_شد_تصاویر

محفل انس با قرآن کریم در آستان امام زاده یحیی(ع) برگزار شد+تصاویر

همزمان با نخستین روز از دهه فجر محفل انس با قرآن کریم در آستان مقدس امام زاده یحیی(ع) اسفندان کمیجان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان؛ همزمان با گرامی داشت دهه فجر و شهادت حضرت فاطمه (س) محفل انس با قرآن کریم در کمیجان برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام آمره‌ای مسئول برنامه ریزی قرآنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) و اجرای گروه تواشیح نوجوانان عترت قم، تلاوت قرآن کریم توسط قاری ممتاز کشوری حمید خاوری و حافظ قرآن کریم مهدی حبیبی در آستان مقدس امام زاده یحیی(ع) اسفندان هم زمان با نماز و مغرب و عشا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۰۶۸/محفل_انس_با_قرآن_کریم_در_آستان_امام_زاده_یحیی_ع_برگزار_شد_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: