Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@11:11:24 GMT

ممنوعیت صادرات سیب زمینی، رب گوجه و خوراک دام و طیور ابلاغ شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۳۹۸/ممنوعیت_صادرات_سیب_زمینی_رب_گوجه_و_خوراک_دام_و_طیور_ابلاغ_شد

ممنوعیت صادرات سیب زمینی، رب گوجه و خوراک دام و طیور ابلاغ شد

ساعت24-گمرک ایران در بخشنامه ای موضوع ممنوعیت صادرات سیب زمینی، رب گوجه فرنگی و خوراک دام و طیور را از تاریخ ۲۰ مهر ماه ابلاغ کرد.

علی اکبر شامانی در بخشنامه ای به کلیه گمرکات کشور، ممنوعیت صادرات سیب زمینی، رب گوجه فرنگی و خوراک دام و طیور را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: به پیوست تصویر نامه شماره ۶۰/۱۸۷۷۱۳ مورخ ۹۷/۷/۱۶ وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به انضمام نامه شماره ۰۲/۱۳۱۳۶ مورخ ۹۷/۷/۷ وزیر محترم کشاورزی ارسال و اعلام می دارد: صادرات سیب زمینی، رب گوحه فرنگی و خوراک دام و طیور (مطابق کدهای طبقه بندی مندرج در نامه صدرالاشاره) از تاریخ ۹۷/۷/۲۰ ممنوع می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا شایسته است ضمن اقدام لازم مراتب را به کلیه واحدهای تابعه نیز ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت مستمر معمول دارند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۳۹۸/ممنوعیت_صادرات_سیب_زمینی_رب_گوجه_و_خوراک_دام_و_طیور_ابلاغ_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: