Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:05:44 GMT

هنر خوشنویسی در پتینه در غرفه کودک و نوجوان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۴۰۷/هنر_خوشنویسی_در_پتینه_در_غرفه_کودک_و_نوجوان

هنر خوشنویسی در پتینه در غرفه کودک و نوجوان

خبرگزاری شبستان: پتینه دارای شاخه های مختلفی است که بر روی سفال، چوب و شیشه صورت می گیرد از این رو مخاطبان می توانند آثار منتخب خود را از غرفه پتینه در بخش کودک و نوجوان تهیه کنند.

مریم آه نامه، مسئول غرفه خوشنویسی در پتینه در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در مورد فعالیت های این غرفه در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: نگارش بر روی خطوط قرآنی دارای یک قدمت دیرینه و کهنه است که ما در این روش سعی می کنیم به بازسازی خطوط قرآنی بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پتینه دارای شاخه های مختلفی است که بر روی سفال، چوب و شیشه صورت می گیرد از این رو مخاطبان می توانند آثار منتخب خود را از این غرفه تهیه کنند.

گفتنی است، مریم آه نامه از برگزیدگان حوزه خوشنویسی نمایشگاه قرآن کریم در سال 86 بوده است.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان با شعار «قرآن؛ چلچراغ هدایت» در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

پایان پیام/523

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۴۰۷/هنر_خوشنویسی_در_پتینه_در_غرفه_کودک_و_نوجوان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: