Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@20:14:20 GMT

سرنوشت خنده‌دار مرد آمریکایی که روی صندوق عقب خودرو خوابید! +عکس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۴۱۱/سرنوشت_خنده_دار_مرد_آمریکایی_که_روی_صندوق_عقب_خودرو_خوابید_عکس

سرنوشت خنده‌دار مرد آمریکایی که روی صندوق عقب خودرو خوابید! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، این مرد سیاه‌پوست آمریکایی که مقادیر زیادی نوشیدنی الکلی مصرف کرده بود، پس از خروج از میکده روی صندوق عقب یک خودروی فورد تاروس خوابید.

کارل وب و همسرش که در ساعات پایانی شب از یک رستوران عرضه غذاهای کبابی خارج و با خودروی فورد تاروس خویش به سمت منزل رهسپار بودند، پس از طی مسافت 14 مایل با اعلام بلندگوی خودروی پلیس به حاشیه جاده رفته و توقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس ضمن بررسی وضعیت مرد مست آمریکایی که با آرامش کامل مشغول استراحت بود!! از راننده توضیح خواست که چگونه متوجه فردی با این قد و قامت روی صندوق عقب خودرو نشده است؟

اداره پلیس ممفیس آمریکا اعلام کرده مرد راننده را برای معاینه چشم به پزشک ارجاع داده است!

به اشتراک گذاری کد خبر : 2855635607322976993 برچسب‌ها : خودرو آمریکا سرنوشت مرد آمریکایی که روی صندوق عقب خودرو خوابید! +عکس لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها چهره ای که دنیا را تکان داد + عکس ورودی جالب بازار ماهی فروش‌های دبی نماز نشسته و رقص ایستاده پادشاه عربستان+عکس اینستاگرام آتیلا پسیانی در سالگرد فوت مادرش + عکس تفاوت پوشش ملانیا و ایوانکا ترامپ در عربستان و واتیکان +عکس لحظه غم انگیز غرق شدن اسب در دریاچه دستگیری مرد شیطان صفتی که به دختر 2 ساله هم رحم نکرد+عکس چفیه رهبری نصیب چه کسی شد؟ + تصاویر پنیر جان مردی را گرفت لحظه هولناک ربودن دختر بچه توسط شیر دریایی! لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها سرنوشت خنده‌دار مرد آمریکایی که روی صندوق عقب خودرو خوابید! +عکس افزایش قیمت خودروهای اتوماتیک بازار +جدول قیمت صفرکیلومترها روزی که هاشمی رفسنجانی ترور شد+تصاویر خودروهای راجر مور در نقش جیمزباند +عکس تصادف مضحک دو خودرو در شهر استانبول! +عکس تصاویر جدید آیفون 8 احتمالاً طراحی نهایی آن را نشان می‌دهند هواوی لپ‌تاپ میت بوک X را معرفی کرد + عکس دختری که اردوغان را راضی کرد +عکس و فیلم ده نکته‌ جالب در مورد اینشتین که نمی‌دانید ورودی جالب بازار ماهی فروش‌های دبی آخرین مطالب همه سایت 13:30 سرنوشت خنده‌دار مرد آمریکایی که روی صندوق عقب خودرو خوابید! +عکس 13:27 اتفاق ویژه برای عقاب آسیا؛ در روز تولدش در عروسی دخترش هم شرکت کرد 13:27 ۱۰ درصد از آرای انتخابات شورای شهر بازشماری می شود 13:17 افزایش قیمت خودروهای اتوماتیک بازار +جدول قیمت صفرکیلومترها 13:17 تخریب سه واحد مسکونی بر اثر انفجار گاز 13:17 2 علت مهم نارسایی کلیه 13:12 روزی که هاشمی رفسنجانی ترور شد+تصاویر 12:57 آغاز مرمت کتیبه‌های مشروطیت شهرستان فارسان 12:56 اشک مهدی رحمتی بر سر مزار ناصر حجازی +عکس 12:49 اخاذی پس از سرقت خودرو به شیوه بیهوشی +عکس فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۴۱۱/سرنوشت_خنده_دار_مرد_آمریکایی_که_روی_صندوق_عقب_خودرو_خوابید_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: