Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@15:17:59 GMT

شهادت رئیس کلانتری دزفول در خانه دزد مسلح !

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۴۳۸/شهادت_رئیس_کلانتری_دزفول_در_خانه_دزد_مسلح

رکنا: رئیس کلانتری ۲۰ دزفول وقتی برای دستگیری دزد مسلح داخل خانه او رفت به شهادت رسید.

رئیس کلانتری ۲۰ دزفول در درگیری با یکی از متهمان سابقه دار این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل شد. به گزارش رکنا، ساعتی قبل در درگیری پلیس Police با سارقان مسلح یکی از مأموران ناجا به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بر پایه این گزارش عوامل کلانتری ۲۰ دزفول در اجرای حکم مقام قضایی برای دستگیری متهم وارد منزلش شدند که در جریان دستگیری متهم با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سروان حاجی مراد نادری رئیس کلانتری ۲۰ دزفول بر اثر اصابت گلوله به شهادت نائل شد و ضارب نیز توسط مأموران انتظامی به هلاکت رسید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به یک زن با مار در هتل! / مرد منحرف مجازات شد+ فیلم برداشتن روسری در خیابان های ایران چه معنایی دارد؟! + جزییات دختر 15 ساله در اتاق پشتی گیم نت مورد تجاوز پسری جوان قرار گرفت !+عکس تجاوز 2 بچه فقیر تهرانی به دختر پولدار در ویلای فشم + جزییات لعیا در موبایل شوهرش راز خیانت دختر دایی بیوه اش را دید! تجاوز آقای خلبان به زنان! / او لباس زنانه می پوشید + عکس جزییات تجاوز به دخترها و شکستن پاهایشان! / دستگیری مرد متجاوز + عکس تجاوز به زنان و خوراندن نوشابه به آنان! / علت چه بود؟! + عکس دستگیری 2 برادر در یک قتل خیابانی / قاتل مرد جوان خود را تسلیم پلیس کرد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین اخبار پرونده واردات خودرو/ میثم رضایی آزاد شد !؟ لحظه گریه های کودکان در تانکر قاچاقچیان انسان / در مرز ایران رخ داد+ فیلم واژگونی سرویس دانش آموزان دختر دبیرستانی در شیراز + عکس در ایران رخ داد / تمساح سرگردان همه را به وحشت انداخت! +عکس عکس های تصادف خودوری فوق لاکچری در بزرگراه شهید فهمیده

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۴۳۸/شهادت_رئیس_کلانتری_دزفول_در_خانه_دزد_مسلح را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: