Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@17:40:49 GMT

دانلود آهنگ ابر میبارد و من میشوم از یار جدا

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۴۴۸/دانلود_آهنگ_ابر_میبارد_و_من_میشوم_از_یار_جدا

دانلود آهنگ ابر میبارد و من میشوم از یار جدا

خبرگزاری میزان- قطعه‌ «رگ خواب» با مطلعِ «رو سر بنه به بالین» از مولانا را که برای تیتراژ پایانی فیلم «رگ خواب» ساخته شده بود، می‌توان در ادامه‌ تجربه تیتراژ پایانی فیلم «آرایشِ‌غلیظ» دانست. به گزارش گروه چند رسانه ای خبرگزاری میزان،فیلم «رگ خواب» که به زودی اکران عمومی آن آغاز خواهد شد با بازی لیلا حاتمی و کوروش تهامی در سی‌وپنجمین جشنواره‌ فیلم فجر نمایش داده شد و لیلا حاتمی توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از آنِ خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید نعمت الله کارگردان فیلم «رگ خواب» که در جشنواره‌ فیلم فجر سال جاری به نمایش درآمد گویندگی متنِ این اثر را به عهده داشته است. همچنین دیوید گارنرآهنگساز ‌ آمریکایی، بردیا کیارس آهنگساز و رهبر ارکستر- و آرین کشیشی آهنگساز و نوازنده‌ بیس به عنوان تنظیم کننده در آن ایفای نقش کرده‌اند. آثارِ باکلام این اثر نیز متاثر از فضاهایِ متفاوتی است که این دو هنرمند پیش از این در آثارشان تجربه کرده بودند.
قطعه‌ «رگ خواب» با مطلعِ «رو سر بنه به بالین» از مولانا را که برای تیتراژ پایانی فیلم «رگ خواب» ساخته شده بود، می‌توان در ادامه‌ تجربه تیتراژ پایانی فیلم «آرایشِ‌غلیظ» دانست.دانلود ابر میبارد و من میشوم از یار جدا
"ابر می‌بارد" یکی از قطعه های آلبوم رگ خواب است که در فیلم خوانده میشود و مورد توجه علاقه مندان بوده است.خوانندگان محترم میتوانند قطعه ابر میبارد و من میشوم از یار جدا را در قسمت زیر دانلود کنند. دانلود شعر اثر ابر میبارد و من میشوم از یار جدا از امیر خسرو دهلوی که متن آن را در زیر مشاهده میکنید: ابر میبارد و من میشوم از یار جدا

چون کنم دل به چنین روز ز. دلدار جدا

ابر و باران و من و یار ستاده به وداع

من جدا گریه کنان، ابر جدا، یار جدا

سبزه نوخیز و هوا خرم و بستان سرسبز

بلبل روی سیه مانده ز. گلزار جدا‌ای مرا در ته هر موی به زلفت بندی

چه کنی بند ز. بندم همه یکبار جدا

دیده از بهر تو خونبار شد،‌ای مردم چشم

مردمی کن، مشو از دیده خونبار جدا

نعمت دیده نخواهم که بماند پس از این

مانده، چون دیده ازان نعمت دیدار جدا

دیده صد رخنه شد از بهر تو، خاکی ز. رهت

زود برگیر و بکن رخنه دیوار جدا

می‌دهم جان مرو از من، وگرت باور نیست

پیش ازان خواهی، بستان و نگهدار جدا

حسن تو دیر نپاید چو ز. خسرو رفتی

گل بسی دیر نماند چو شد از خار جداانتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۴۴۸/دانلود_آهنگ_ابر_میبارد_و_من_میشوم_از_یار_جدا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: