Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@08:45:34 GMT

بازدید فرمانده سپاه قدس گیلان از موکب‌ های آستارا

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۴۵۸/بازدید_فرمانده_سپاه_قدس_گیلان_از_موکب_های_آستارا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان فرمانده سپاه قدس استان در حاشیه بازدید از موکب‌ های شهرستان مرزی آستارا گفت : سپاه قدس گیلان با همکاری دیگر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط امکانات خوبی برای پذیرایی از زائران خارجی برای فراهم کرده است.
سردار محمد عبدالله‌ پور با قدرانی از نیروهای انتظامی ، پلیس مرزبانی و سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) در برقراری نظم و امنیت برای زائران خارجی افزود : در حوزه پشتیبانی و خدمات از طریق کمک‌های مردمی و خیران، زمینه‌های خوبی برای استقبال از زائرین فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برنامه ریزی‌های برای برگشت زائرین خارجی از مرز آستارا تصریح کرد : برای این کار در امام‌ زاده هاشم رشت و همچنین لوشان 2 موکب پیش بینی شده است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دوستی و مودت ملت ‌ها زیر سایه سالار و سرور شهیدان در این ایام قابل مشاهده است خاطرنشان کرد : همه آزادیخواهان جهان از کشورهای مختلف راهی دیار عشق شده‌اند که قابل وصف نیست.
سردار محمد عبدالله‌ پور با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه علیه ایران اسلامی در ایام اربعین حسینی افزود : به حول قوه الهی و با وحدت و همدلی مردم و مسئولان نظام اسلامی این تبلیغات اثری نخواهد داشت.
وی در پایان با قدردانی از خادمان موکب‌ها در شهرستان آستارا بر لزوم میزبانی و پذیرایی مطلوب تر از زائرین خارجی هنگام بازگشت از کربلای معلا تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۴۵۸/بازدید_فرمانده_سپاه_قدس_گیلان_از_موکب_های_آستارا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: