Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@01:56:37 GMT

مسئولیت اصلی دانشگاه‌ها کارآفرینی است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۴۷۲/مسئولیت_اصلی_دانشگاه_ها_کارآفرینی_است

مسئولیت اصلی دانشگاه‌ها کارآفرینی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز شنبه در افتتاحیه چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین رسالت های دانشگاه ها مسئله مهارت آموزی و حرفه آموزی است، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود که تحریم اقتصادی دشمن به صورت جدی مطرح است، راه مقابله با این تحریم ها روی آوردن به تولید و حمایت از تولیدات ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت دانشگاه علمی کاربردی لرستان در راستای کارآفرینی

وی با بیان اینکه دانشگاه ها محل فکر و اندیشه و پرورش انسان های متخصص و متعهد هستند، تصریح کرد: رسالت اصلی دانشگاه در همین جهت است که بتواند آموخته هایی که منتقل می کند جنبه کاربردی و عملی پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: دستاوردهای دانشگاه ها نیز در قالب نمایشگاه ها عرضه می شود که گوشه ای از فعالیت های دانشگاه علمی کاربردی لرستان در راستای کارآفرینی، ایجاد اشتغال و مهارت آموزی امروز در این نمایشگاه ارائه شده است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه بین فعالیت دانشگاه ها و مشاغل و صنعت باید ارتباط تنگاتنگی برقرار شود و دستاورد این مسئله در نمایشگاه ها عرضه شود، افزود: دانشگاه علمی کاربردی لرستان هر ساله دستاوردهای خود را که محصول تلاش دانشجویان است را در نمایشگاه عرضه می کند.

امروز مسئولیت اصلی دانشگاه ها کارآفرینی است

وی با اشاره به اینکه این اقدامات گامی در راستای ایجاد اشتغال در استان است، ادامه داد: باید نسل جوان ما به سمتی برود که وقتی فارغ التحصیل می شود در جامعه مفید باشد؛ امروز مسئولیت اصلی دانشگاه ها کارآفرینی است، رسالت اصلی دانشگاه این است نیروهایی تربیت کند که بتوانند اشتغال ایجاد کنند و زمینه ساز ارائه خدمات و رونق تولید در کشور باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی در این راستا است که همه مراکز علمی ما به سمت حرفه آموزی و اشتغال و تولید پیش بروند، تصریح کرد: دشمنان امروز تحریم ها را شدت داده اند، راه مقابله با تحریم های اقتصادی دشمن، روی آوردن به تولید و رونق کالای ایرانی است.

ادامه فعالیت و موفقیت جوانان و دانشجویان کارآفرین نیازمند به حمایت مسئولان است

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه کالای ایرانی نتیجه و دسترنج کسانی است که وارد عرصه تولید شده اند و برای ارتقای اقتصاد کشور همه تلاش خود را به کار گرفته اند، افزود: جوانان لرستانی نیز موفقیت های خوبی داشته اند که نیازمند حمایت مسئولان است؛ امروز ادامه فعالیت و موفقیت جوانان و دانشجویان نیازمند به حمایت مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه سیاست ما باید حمایت از تولید و کارآفرینی باشد، یادآور شد: در سالی که به نام «حمایت از کالای ایرانی» است، باید عملکرد ها را بر اساس تولید و حمایت از کالای ایرانی مدنظر قرار داد و ارزیابی کرد.

کد خبر 4428810

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۴۷۲/مسئولیت_اصلی_دانشگاه_ها_کارآفرینی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: