Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@08:46:09 GMT

محمودزاده: باشگاه‌های بدهکار از هر گونه فعالیت در نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل محروم هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۶۶۰/محمودزاده_باشگاه_های_بدهکار_از_هر_گونه_فعالیت_در_نقل_و_انتقالات_نیم_فصل_محروم_هستند

محمودزاده: باشگاه‌های بدهکار از هر گونه فعالیت در نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل محروم هستند

خبرگزاری میزان- مسئول کمیته نقل‌و‌انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه‌های بدهکار از هرگونه نقل‌وانتقال بازیکنان جدید در بازه‌ی زمانی نیم‌فصل محروم هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، فریبرز محمودزاده در خصوص مشکلات حقوقی، اداری موجود در باشگاه‌های لیگ برتر و دسته اول گفت: با نزدیک شدن به زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر و دسته اول، باشگاه‌های بدهکار در صورتی می‌توانند در زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل، بازیکنان جدید جذب کنند، که نسبت به تسویه حساب بیست (20) درصد از کل مبلغ بدهی‌هایشان و همچنین به اندازه مبلغ قرارداد بازیکنان جدید جذب شده در نیم‌فصل ، نزد کمیته انضباطی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باشگاه‌ها می‌بایست درخصوص تعیین تکلیف پرونده‌های مفتوحه در کمیته‌های تعیین وضعیت و انضباطی که منجر به صدور رأی شده ، نیز اقدام کنند. زمان نقل و انتقالات لیگ برتر از 28 آذرماه لغایت 26 دی ماه و لیگ دسته اول از 30 آذرماه لغایت 28 دی‌ ماه است. زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل طبق قوانین فیفا نباید از 28 روز تمام یا 4 هفته بیشتر باشد که این بازه زمانی برای باشگاه‌های لیگ برتر و دسته اول نیز رعایت شده است.

محمودزاده در پایان گفت: پس از حل مشکلات باشگاه‌های مورد اشاره، مجوزهای لازم از سوی دبیر کل فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال، جهت ثبت قرارداد وصدور مجوز بازی صادر می‌شود. در غیر اینصورت باشگاه‌های بدهکار از هرگونه نقل‌وانتقال بازیکنان جدید در بازه‌ی زمانی نیم‌فصل محروم هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۶۶۰/محمودزاده_باشگاه_های_بدهکار_از_هر_گونه_فعالیت_در_نقل_و_انتقالات_نیم_فصل_محروم_هستند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: