Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-29@09:14:54 GMT

استفانی کلیفورد ،بازیگر زن فیلم های مستهجن که با ترامپ رابطه داشته است +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۷۶۵/استفانی_کلیفورد_بازیگر_زن_فیلم_های_مستهجن_که_با_ترامپ_رابطه_داشته_است_عکس

استفانی کلیفورد ،بازیگر زن فیلم های مستهجن که با ترامپ رابطه داشته است +عکس

رابطه بازیگر فیلم های مستهجن با ترامپ +تصاویرعکس بازیگر پورن Stephanie Clifford , پورن استار Stormy Daniels  , ترامپ و استفانی کلیفورد

رابطه دونالد ترامپ و بازیگر فیلم های پورن و مستهجن Stephanie Clifford

عکس بالا از دونالد ترامپ و استفانی کلیفورد در سال ۲۰۰۶ است

براساس تازه‌ ترین گزارش،‌ یکی از وکلای دونالد ترامپ با یکی از بازیگران سابق زن در فیلم‌های مستهجن سر ۱۳۰ هزار دلار توافق کرده بود تا او بابت آزار و اذیت جنسی از رئیس‌جمهوری آمریکا شکایتی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نوشته وال استریت ژورنال، مایکل کوهن، وکیل وقت سازمان ترامپ و وکیل شخصی کنونی رئیس‌جمهوری آمریکا یک ماه پیش از انتخابات نوامبر ۲۰۱۶ با استفانی کلیفورد Stephanie Clifford، بازیگر سابق فیلم‌ های مستهجن (پورن) توافق کرد تا او در ازای دریافت ۱۳۰ هزار دلار دیگر شکایتی از ترامپ نداشته باشد.

این بازیگر فیلم‌های مستهجن که آن زمان ۲۷ سال داشته است، پیشتر به منابعی گفته بود که سال ۲۰۰۶ با ترامپ رابطه داشته است و این مساله در واقع یک سال پس از ازدواج رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا با ملانیا ترامپ رخ داده بود.

یک مقام کاخ سفید بدون اینکه درباره گزارش وال استریت ژورنال و پرداخت پول اظهارنظر کند، گفت این اتهامات “قدیمی و گزارش‌های بازیافتی است که قبل از انتخابات هم منتشر شده بود اما قویا تکذیب شد.” مایکل کوهن هم در بیانیه‌ای وقوع این این رابطه را تکذیب کرد اما درباره پرداخت پول اظهارنظری نکرد.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۷۶۵/استفانی_کلیفورد_بازیگر_زن_فیلم_های_مستهجن_که_با_ترامپ_رابطه_داشته_است_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: