Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@09:54:37 GMT

ترامپ برای رابطه جِنسی با بازیگر معروف پورنو ۱۳۰ هزار دلار پرداخت کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۷۶۶/ترامپ_برای_رابطه_ج_نسی_با_بازیگر_معروف_پورنو_۱۳۰_هزار_دلار_پرداخت_کرد

ترامپ برای رابطه جِنسی با بازیگر معروف پورنو ۱۳۰ هزار دلار پرداخت کرد

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، وال استریت ژورنال خبر داد پرداخت این مبلغ به استفانی کلیفورد، بازیگر پیشین فیلم های پورنو یک ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ میلادی صورت گرفت.

بنا به همین گزارش استفانی کلیفورد در قبال دریافت این مبلغ تعهد کرده است از گفتگو در مورد ارتباط جنسی خود با دونالد ترامپ خودداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایکل کوهن که نزدیک به یک دهه وکیل شرکت «سازمان ترامپ» (Trump Organization) بود وظیفه دستیابی به توافق با استفانی کلیفورد را برعهده داشته است.

استفانی کلیفورد در جمع های خصوصی گفته که پس از دیدار با دونالد ترامپ در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۶ با او رابطه داشته است. این در حالی است که رئیس جمهوری کنونی آمریکا در سال ۲۰۰۵ با ملانیا، همسر سوم و کنونی اش ازدواج کرده بود.

در جریان کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ چند مورد اتهام در زمینه رفتار نامناسب با زنان علیه دونالد ترامپ مطرح شده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۷۶۶/ترامپ_برای_رابطه_ج_نسی_با_بازیگر_معروف_پورنو_۱۳۰_هزار_دلار_پرداخت_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: