Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@17:42:01 GMT

لیخشتاینر: خنثی کردن نیمار به مدت 90 دقیقه غیرممکن است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۸۱۶/لیخشتاینر_خنثی_کردن_نیمار_به_مدت_۹۰_دقیقه_غیرممکن_است

لیخشتاینر: خنثی کردن نیمار به مدت 90 دقیقه غیرممکن است

استفان لیخشتاینر معتقد است که تیمش کار سختی برای مهار نیمار خواهد داشت.

طرفداری - سوئیس در اولین دیدارش در جام جهانی 2018 به مصاف برزیل خواهد رفت. استفان لیخشتاینر مدافع راست تیم ملی سوئیس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار به خبرنگاران گفت:

عملاً خنثی کردن نیمار به صورت کامل به مدت 90 دقیقه غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پستش کامل ترین بازیکن جهان است. ما باید از قدرتمان استفاده کنیم و از مدافعان کناریمان همانند وینگرها استفاده کنیم و زمانی که با بازیکنانی در چنین سطحی بازی می کنیم، باید تمامی فضاها و فاصله ها را ببندیم.

اما تغییرات آب و هوایی می تواند تاثیری بر عملکرد سوئیس داشته باشد؟ کاپیتان تیم ملی سوئیس در این خصوص گفت:

وفق دادن خود با شرایط آب و هوایی جدید قطعا کار ساده ای نخواهد بود، با این حال تصور نمی کنم تغییرات آب و هوایی بر روی شرایط ما تاثیری گذارد. ما دنبال عذر و بهانه نیستیم، بلکه دارای ذهنیتی برنده هستیم و برنده ها همواره در پی راه حل هستند، نه بهانه.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۸۱۶/لیخشتاینر_خنثی_کردن_نیمار_به_مدت_۹۰_دقیقه_غیرممکن_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: