Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:18:42 GMT

دستگاه قضایی ترکیه حکم بازداشت 2 مقام سعودی را صادر کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۷۸۲۲/دستگاه_قضایی_ترکیه_حکم_بازداشت_۲_مقام_سعودی_را_صادر_کرد

دستگاه قضایی ترکیه حکم بازداشت 2 مقام سعودی را صادر کرد

تهران-ایرنا- دستگاه قضایی ترکیه روز سه شنبه حکم بازداشت احمد عسیری معاون سابق دستگاه اطلاعات عربستان و سعود القحطانی مشاور سابق ولیعهد سعودی را در ارتباط با پرونده قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار سعودی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، دادگاهی در ترکیه بنا برخواست دادستانی کل این کشور که عسیری و قحطانی را به عنوان دو مظنون قتل جمال خاشقچی اعلام کرده است، حکم بازداشت این دو شخصیت سعودی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسیری سخنگوی رسمی ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان در جنگ علیه یمن و معاون رئیس دستگاه اطلاعات سعودی مدتی پیش از سوی ریاض به دلیل دست داشتن در قتل خاشقچی برکنار شد.
القحطانی نیز پیش از این مشاور سابق دیوان پادشاهی عربستان بود که به دلیل دست داشتن در قتل خاشقچی از کار خود برکنار شد.
خاشقچی روزنامه نگار مطرح سعودی و ستون نویس واشنگتن پست 10 مهرماه امسال از سوی عوامل سعودی وابسته به ولیعهد این کشور در کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه کشته شد.
شبد**9329**9122

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۸۲۲/دستگاه_قضایی_ترکیه_حکم_بازداشت_۲_مقام_سعودی_را_صادر_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: